У Києва є великий потенціал для розвитку велосипедного руху. Щоб організувати велосипедну інфраструктуру в місті, потрібен ефективний транспортний менеджер і три-чотири роки активного фінансування, вважає Кевін Мейн, директор з розвитку Європейської асоціації велосипедистів. Про це він розповів під час лекції "Як прискорити розвиток велотранспорту в місті", що пройшла 16 жовтня в арт-кафе "Креативний простір 12".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Велосипедисти шукають найкращий вело-офіс столиці
"Київ повністю заповнений - забиті метро, автобуси, заставлені парковки. Я проїхався на велосипеді від метро Берестейська до Софіївської площі. Немає доріжок, треба їздити між машинами, або пішоходами. Але у вас дуже широкі вулиці, на яких є великий простір, навіть з припаркованими авто. Багато міст не мають такого. Тому в міста є перспектива для розвитку"?, — сказав на початку .
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Києві відкриється 20-кілометрова велодоріжка - Попов
Перш, ніж організувати велосипедну інфраструктуру в місті, потрібно змінити ставлення городян до цього виду транспорту, радить експерт
"Треба, щоб вони зрозуміли, велосипед - це комфортно, безпечно та швидко. Наприклад, розвиток велосипедного руху в Лондоні розпочався не з витрати грошей, а з того, що самі жителі змінили ставлення до велосипедів. Вже потім мер витратив більше 10 мільйонів фунтів стерлінгів на спеціальні доріжки, парковки", — сказав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 150 велосипедистів взяли участь у перших в Україні перегонах на ретровелосипедах
4 жовтня Під час встановлення велопарковки виникла проблема: на місці, де її планували ставити, раніше припаркувався джип. В результаті парковку були змушені встановити в іншому місці - вільному від автомобілів. Міська влада обіцяє до кінця року встановити ще 27 місць для паркування велосипедів.
Коментарі
4