В столиці 70% інженерних споруд аварійні або на грані.
Про це в коментарі Gazeta.ua каже колишній голова КМДА Володимир Бондаренко.
"Аварія стала останньою краплею в осмисленні стану інженерних споруд у Києві. Більшість мостів, підземних переходів, входів у метро мають аварійний статус і буквально кричать - треба нами займатись. Колись у Києві було управління інженерних споруд в структурі виконавчої влади. Також було спеціальне управління протизсувних робіт. Вони дивились за тим всім. Новітні вимоги до розвитку міста були задекларовані ще Омельченком, Черновецьким і Поповим. Але вони махнули рукою на цей напрям роботи. І воно привело до страшних речей. І якщо зникли управління, то контролю як такого немає. Міст — це наочний приклад", - каже Володимир Бондаренко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Київавтодорі обіцяють ретельно перевірити всі мости
Гроші, які мали йти на ремонт конкретно Шулявського шляхопроводу, направили на інше.
"Бо треба робити дорогу на Кончу-Заспу чи на Євробачення. І ніби Шулявський міст є забезпеченим проектним фінансуванням, а їх перекинули на ремонт проспекту Перемоги. Це остання крапля, яка впала на Шулявці, свідчить про запущеність міського господарства і що ним ніхто не займається", - додав він.
27 лютого на Шулявському мосту в Києві обвалилася бар'єрна огорожа. Вранці 28 лютого в роботу тролейбусів маршрутів №7, 22, 27, 30,42 внесли зміни. Поліція перекрила рух у районі аварії. Технічний стан Шулявського мосту востаннє досліджували 2012 року.
Коментарі
2