четвер, 26 лютого 2009 10:34

Столичний транспорт почав працювати у режимі економії

Столичний транспорт почав працювати у режимі економії

Транспортники почали працювати в економному режимі - тепер чекати поїзди метро і тролейбуса будемо довшими, а їздити - в темряві.

Зменшити витрати і перейти в режим строгої економії доручила "Київпастрансу" і "Київському метрополітену" мерія. За словами депутата Київради від блоку Кличка Валерія Карпунцова, згідно з "антикризовим" проектом міської влади, на 50% скоротять витрати на ремонт рухомого складу і закупівлю комплектуючих.

"Що стосується світла - лампочки не викручуємо"

Окремим розпорядженням - до 25% - збільшать інтервали руху поїздів і уріжуть заробітну плату співробітникам. Такі чутки ходять вже і на самому підприємстві "Київський метрополітен". "Говорять, з 1 березня економитимемо на освітленні, а в приміщеннях і на станціях встановлять мінімальну температуру", - розповідає одна із співробітниць метрополітену.

В прес-службі метрополітену проблем не приховують. "Ніякого документа від міської влади приводу економії ми ще не отримували, - говорить прес-секретар підземки Надія Шумак. - Але метрополітен вимушений планувати свою роботу в рамках економії через скорочення фінансування. Запевняю вас, на безпеці пасажирів це відбитися не повинно. Як варіант - це може бути незначне збільшення інтервалу руху. А що стосується світла - лампочки не викручуємо, все працює в штатному режимі".

Нагадаємо, що після збільшення тарифів на проїзд в 4 рази, міська влада клятвено обіцяла підвищити зарплати працівникам метрополітену, поліпшити якість і безпеку обслуговування, а також купити нові вагони. Замість цього - вже з 1 березня співробітникам метрополітену можуть урізати всі премії, а в цілях економії електроенергії заборонити користуватися обігрівачами в кімнатах персоналу. За словами Надії Шумак, до того як Київрада прийме бюджет, ці питання залишаються відритими.

Тим часом, явні проблеми в столичній підземці почали помічати і кияни. Так, замість звичних 2-3 хвилин, поїзди почали ходити з інтервалів в 4-5 хвилин, через що вагони переповнені, а на станціях - тиснява. "На станціях Театральна і Майдан Незалежності світло не те що тьмяне стало - газету вже нормально прочитати не можна", - скаржиться киянин Олексій Авдєєв. Інші ж пасажири говорять, що в багатьох вагонах лампочки почали горіти через одну, а інформаційні табло під стелею і зовсім вимкнені.

Економити на пасажирах почали і наземні види громадського транспорту. На початку лютого з вулиць "зняли" 12 автобусних (13, 22, 36, 43 до, 51к, 71, 78, 94, 97к, 106, 111, 118) і 8 тролейбусних (1к, 4, 7к, 9, 10, 24к, 27а, 34) маршрутів, а буквально днями список поповнив і тролейбус N 5, що ходив від вулиці Беліцкої до Терещенківської. Тепер він довозить пасажирів тільки до Повітрофлотського мосту.

Багато хто обурюється і через інтервал руху транспорту, особливо вечорами. "Популярний автобусний маршрут N 21, який зв"язує станцію метро "Петрівка" з вулицею Милославською, довелося чекати не 10-11 хвилин, як раніше, а 25 хвилин, про що навіть попереджали оголошення, розклеєні в автобусах", - розповідає мешканка Троєщини Ірина Гордейко. Інші говорять, що після 22.00 виїхати, наприклад, від станції метро "Либідська" практично не можливо- ходять одні маршрутки.

За словами замгендиректора КП "Київпастранс" Сергія Літвінова, маршрути ніхто не відміняв. Просто вони "тимчасово" закриті або скорочені зважаючи на свою нерентабельність. Фінансові ж питання, за словами Літвінова, залежать також від бюджету-2009.

Як відомо, в головному фінансовому документі столиці на 2009 рік транспортну галузь Києва "образили" більше всіх. Якщо минулого року мерія виділила на транспорт і дорожнє господарство Києва в цілому 430 млн гривень, то в 2009 році їм "перепаде" всього 79,5 млн грн.

Бюджет-2009 виділить транспортникам всього 79,5 млн грн

Ще одні неприємності чекають транспортників до 1 березня. Компанія "Київенерго" заявила, що у випадку, якщо в триденний термін не буде погашена заборгованість підземки за електроєнергію в 5,5 млн грн., то їй влаштують "темну". "Сподіваюся, що проблема вирішиться. Але якщо платежів не буде, нам нічого іншого не залишиться", - заявив глава правління "Київенерго" Едуард Соколовський. У підземці говорять, як тільки буде прийнятий бюджет в Київраді, питання з боргами вирішать.

У той же час КМДА вирішила створити міську службу "Муніципальне таксі".

Як повідомив перший заступник мера Євген Червоненко, це пов"язано з несплатою більшістю таксистів податків, неналежним технічним станом автомобілів, загрозою безпеці пасажирів.

Згідно з новими правилами, робота водіїв буде здійснюватися при наявності ліцензійної картки, яку водій отримує лише після здачі відповідного іспиту.

Крім того за кожним автомобілем будуть стежити з космосу за допомогою супутника, а пасажирів страхувати.

Програмою передбачається створення школи для таксистів, стоянок для автомобілів, які мають ліцензії, у місцях найбільшого скупчення пасажирів: вокзали, аеропорти, готелі, торгові центри тощо.

За матеріалами Сегодня, Українська правда

Зараз ви читаєте новину «Столичний транспорт почав працювати у режимі економії ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути