Ексклюзиви
пʼятниця, 19 вересня 2014 06:30

Контакт-центр "Дельта Банку" відзначив четверту річницю

Автор: ФОТО: ОЛЕКСАНДРА ГРИЦЬ
  Понад п’ять сотень полтавців мають роботу завдяки ­контакт-центру ”Дельта Банку”
Понад п’ять сотень полтавців мають роботу завдяки ­контакт-центру ”Дельта Банку”

18 вересня полтавському контакт-центру "Дельта Банку" виповнилося чотири роки. За час свого існування він зробив багато не тільки для фінустанови, а, в першу чергу, для жителів Полтави. Завдяки контакт-центру "Дельти" понад п'ять сотень полтавців мають роботу. Офіційне працевлаштування, повний соцпакет та гарна зарплата — це далеко не всі переваги, що вони отримують.

Кількість працівників контакт-центру збільшується щороку. На час заснування у 2010 році їх було 136. Нині майже вп'ятеро більше. Середній вік — 26 років. Жінок та чоловіків майже порівну. 18 осіб стали керівниками. А все тому, що "Дельта Банк" надає молодим полтавцям можливість розпочати кар'єру без досвіду роботи та навіть на момент навчання у вищому навчальному закладі, не маючи на руках диплома. Всі менеджерські позиції закривають за рахунок внутрішнього кадрового резерву.

За чотири роки існування контакт-центру були введені та діють на постійній основі мотиваційні програми, такі як "Кращий співробітник місяця" та "Кращий співробітник року". За підсумками 2013-го близько 100 працівників нагородили золотими значками "Дельта Банку".

Щорічне опитування показало, що близько 80% працівників контакт-центру "Дельти" вважають центр привабливим місцем роботи. Практично всі респонденти кажуть, що "Дельта Банк" надає можливість отримати необхідні знання та навички для подальшого кар'єрного росту. А також доступ до необхідної інформації, що сприяє професійному зростанню.

28 листопада 2013 року контакт-центр зайняв почесне друге місце в конкурсі від HeadHunter в номінації "Регіон" і отримав премію HR-бренд як кращий роботодавець ­2013-го з проектом "Полтавський операційний майданчик "Дельта Банку" — старт успішної кар'єри".

— Ми пишаємося тим, що вдалося досягти таких результатів всього за чотири роки. Вважаю, що це заслуга кожного з нас, — підкреслює Олександр Чуприна, директор департаменту операційного обслуговування "Дельта Банку".

Зараз ви читаєте новину «Контакт-центр "Дельта Банку" відзначив четверту річницю». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути