У середу, 23 січня, на перегоні "Опорець-Бескид" Львівської залізниці перекинувся екскаватор "АТЕК-881". На цьому місці облаштовували під'їзну дорогу до східного порталу ділянки будівництва тунелю. Під екскаватором загинув 48-річний машиніст Василь Будз.
"Про причину нещасного випадку наразі говорити рано. Працівники Держгірпромнагляду проводять перевірку. З'ясовують, із чиєї вини трапилась біда", - каже Лілія Криницька з прес-служби Львівської залізниці.
Бескидський тунель розташований на напрямку перспективного розвитку сполучення Москва – Відень. Одноколійний Бескидський тунель - на електрифікованій двоколійній дільниці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Вінниччині причіп вапняку вбив трьох пішоходів
31 серпня 2004 року для будівництва нового залізничного Бескидського тунелю уклали кредитну угоду між Державною адміністрацією залізничного транспорту України та Європейським банком реконструкції та розвитку. 15 січня 2007 року Гарантійна угода вступила у силу.
У 2011 році "Укрзалізниця" з Будівельною асоціацією "Інтербудмонтаж" уклали договір підряду на проектування та будівництво тунелю. Вартість робіт - 102,7 млн євро.
Бескидський тунель – другий за довжиною після Лутугинського залізничний тунель в Україні. Належить до 5-го панєвропейського транспортного коридору (Італія-Словенія-Угорщина-Словаччина-Україна-Росія).
Василь Будз 32 роки пропрацював на залізниці.
Коментарі
1