Найбільше грошей на зовнішню рекламу витрачають президент Петро Порошенко та колишня прем'єр-міністр Юлія Тимошенко. Про це сказав експерт руху "Чесно" Ігор Фещенко.
"Ключові кандидати Порошенко і Тимошенко витратили на кампанію вже кожен точно по 100-150 мільйонів гривень. Якщо рахувати всіх кандидатів, ці вибори обійдуться в мільярди", - сказав експерт "Громадське радіо"
"Наприклад, нові білборди Тимошенко, які з'явилися минулого тижня. Тираж – майже 2500 одиниць. Вартість однієї площини впродовж місяця в Києві від 5 до 35 тисяч гривень, у регіонах – від 2 до 7-8 тисяч. Візьмемо усереднене – 4 тисячі гривень. Кампанія на 2500 білбордів мала б обійтися приблизно в 10 мільйонів гривень на місяць.
Розвішані по країні білборди обходяться в 10 млн грн на місяць
За масштабами співмірною є кампанія Порошенка. Єдине – у самого Порошенка, швидше за все, заперечать (і заперечують), що ці білборди є агітацією. Це білборди про томос для України, де фотографія президента з главою Православної церкви України", - розповів активіст.
В законодавстві є проблема з термінами агітації, політичної реклами: коли цей термін діє, а коли ні, зауважив експерт.
"Для президента Порошенка він (термін. - Gazeta.ua) почне діяти з моменту його реєстрації як кандидата. Відповідно вся реклама, що спонукатиме виборця голосувати за нього, буде агітацією. Якщо це відбувається до, можна уникати відповідальності, звітування про витрати. Порошенко досить цікаво з цим робить, бо кампанію почав дуже давно. В АП не можуть пояснити, де беруться ці різні білборди", - розповів Ігор Фещенко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Адмінресурс в дії: у бюджетних закладах розклеюють Порошенка з томосом
29 січня президент Петро Порошенко оголосив про намір іти на другий термін. Своє рішення глава держави озвучив на форумі "Від Крут до Брюсселя. Ми йдемо своїм шляхом".
Наступні вибори президента відбудуться 31 березня 2019‑го.
Коментарі