Українські телевізійники та радіоканали оприлюднили у виданнях "Урядовий кур"єр" і "Голос України" розцінки вартості ефірного часу для проведення передвиборної агітації. Секунда ефіру обійдеться кандидатам в суму від 12 копійок до 2 338,42 гривні.
Зокрема, "1+1" візьме з кандидатів в президенти за секунду реклами від 235,22 грн. рано вранці в будні дні до 2338,42 увечері.
Розцінки телеканалу "Інтер" коливаються від 67 грн. в найбільш нерейтинговий час (3-5 годин ранку) до 2667 грн. у вечірньому ефірі.
Ефірна секунда "Нового каналу" обійдеться претендентам на пост Президента всього в 1 грн. за нічний ефір в будні (3-6 година ранку), а ось вечірній коштуватиме подорожче - 978,39 грн. в період з 20:00 до 21:00. При цьому керівництво телекомпанії має намір двічі підвищити розцінки, і ближче до дня голосування вечір з "Новим каналом" коштуватиме кандидатам 3497,96 грн. в будні та 3466,08 грн. у вихідні дні (за секунду).
Запити радіокомпаній за вартістю ефірного часу скромніші. Так, "Російське радіо" і "Хіт FM" встановили граничну ціну на секунду часу в 34,99 грн., радіокомпанія "Гала" - 14,2грн., "Радіо Шарманка" - 2,9 грн., "KissFM" - 18 грн. Всього 12 копійок за секунду часу (з урахуванням ПДВ) попросить радіостанція "Європа ФМ" - така реклама "крутитиметься" на частотах радіо в Києві.
Національна радіокомпанія України готова віддавати ефір під політичну рекламу максимум за 29,04 грн.
Сьогодні, 19 жовтня офіційно стартує президентська кампанія.
Коментарі
2