Ексклюзиви
понеділок, 10 вересня 2012 07:00

"Київстар" знижує ціни та запроваджує вигідні пакетні тарифи

Автор: фото: Сергій РИБАЛКО
  Компанія ”Київстар” дозволяє клієнту вибрати ті послуги, які  він вважає необхідними
Компанія ”Київстар” дозволяє клієнту вибрати ті послуги, які він вважає необхідними

Від 3 вересня лідер телеком-ринку країни компанія "Київстар" запустила нові пакетні тарифи "Супер Київстар" й "Альо, квартал!". Жителі Полтавщини та 11 областей України й Криму отримають ексклюзивні регіональні пропозиції "Супер Київстар. Мій Край", "Супер Київстар. Великий Край" та "Альо, квартал! Мій регіон". У них збільшено кількість безкоштовних хвилин і знижено вартість абонентської плати.

— Компанія "Київстар" переходить на систему "Пакетний конструктор", клієнт вибирає ті послуги, які вважає необхідними. Одним вигідно користуватися СМС-повідомленнями, іншим потрібні пакети контент-провайдерів. Усього маємо 30 пакетних пропозицій. Цим ми пропонуємо широкий вибір якісних послуг, — розповідає менеджер зі зв'язків із громадськістю Харківського філіалу компанії "Київстар" Світлана Немиро. — Це пов'язано з тим, що з кожним роком наші абоненти отримують все більше послуг за ті ж гроші. Наприклад, ринок мобільного інтернету виріс у п'ять разів, а рахунок становить всього 40 гривень на місяць.

Для зручності користування послугами компанія "Київстар" пропонує п'ять нових пакетних тарифів.

— Створили три пакети для абонентів "Київстар" та два для молодіжного сегменту "Діджус", — говорить начальник сектору обслуговування й роздрібного продажу бізнес-підрозділу на масовому ринку Харківського філіалу компанії "Київстар" Олексій Афанасьєв. — В основі тарифні пропозиції по регіонах України. Наприклад абоненти Полтавської, Херсонської, Луганської, Донецької області та Криму найчастіше дзвонять на мережі інших мобільних операторів. Спеціально для них створили пакет "Супер Київстар. Великий Край". У ньому немає абонентської плати. Щодня надається 100 безкоштовних хвилин для дзвінків усередині мережі "Київстар". Плата за дзвінки на номери інших операторів 35 копійок за хвилину. А якщо сплачуєш абонентську плату в розмірі 5 гривень на місяць, вартість такого дзвінка обходиться у 9 копійок за 100 хвилин на місяць.

Жителям Харківської, Сумської, Закарпатської, Чернівецької, Чернігівської, Кіровоградської, Миколаївської та Запорізької областей "Київстар" пропонує тарифний пакет "Супер Київстар. Мій Край". За 1 гривню абонентської плати на день клієнти отримують 2,1 тисячі безкоштовних хвилин на місяць всередині мережі, дзвонять на номери інших операторів за 15 копійок на хвилину.

— Для молоді Полтавської та ще 11 областей й АР Крим ми пропонуємо спеціальний регіональний тарифний план від "Діджус" — "Альо, квартал! Мій регіон" без щоденної абонплати, — каже Олексій Афанасьєв. — Також клієнти мають щодня 100 безкоштовних хвилин для дзвінків всередині мережі, 1500 мегабайт на місяць безкоштовного інтернету й можливість на шару завантажити гумористичний контент від студії "Квартал-95". Пакет створювався за їхнього партнерства.

— Наші нові пакетні тарифи, такі як "Супер Київстар. Великий край" та "Альо, квартал! Мій регіон" дають відчутно більше вигод клієнтам, порівняно з іншими пропозиціями. —  каже Олексій Афанасьєв.

Зараз ви читаєте новину «"Київстар" знижує ціни та запроваджує вигідні пакетні тарифи». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути