понеділок, 11 березня 2013 00:30

"На жигулях їздять тільки студєнти"

Полтавська обласна державна адміністрація визначила Кременчук найкращим містом в області за благоустроєм 2012 року. Крім Кременчука, на перемогу претендувала Полтава. Вперше обласний центр не переміг. У Кременчуці за останній рік прибрали з вулиць міста незаконно встановлені кіоски, придбали нову техніку для прибирання сміття, закупили 13 нових тролейбусів, понад 2 млн грн планують витратити на покращення екологічної ситуації в місті.

— Перша мисль про Кременчук була така: "Тут погибну". Город сірий, будівля на будівлі, купа заводів та машин, — розказує полтавець 23-річний Олег Різун. П'ять років мешкав в обласному центрі, а півроку тому переїхав до Кременчука. — Думка змінилася, коли за півгодини знайшов квартиру і на третій день уже пішов працювати.

— У Кремені є така фішка — квартири шукають через знайомих, бо мало господарів звертаються в агентства, щоб не платити процент. Я вийшов на такого. Віддаю півтори тисячі, живу в центрі міста — за 15 хвилин ходьби центральний ринок, за 5 — фітнес-клуб, за 100 метрів зупинка. Можна знайти і до тисячі гривень, без меблів — за 700-800.

Олег улаштувався на роботу в приватну фірму зі встановлення електроприладів. Отримує зарплату 3 тис. грн. Працює через день. Каже, більшість кременчужан працюють на великих промислових підприємствах. Мають зарплату

3,5-4 тисячі гривень. Це на 1-2 тис грн більше, ніж у Полтаві.

— Рвуться на нафтопереробний завод, колісний та машинобудівний. Молодьож в більшості вчиться на технарів, професія нарозхват. Найбільше платять на нафтопереробному — від 5 штук. Працівникам дають 13-ту зарплату, щорічні путьовки на моря, на свята — дисконтні картки на продукти із сумами 300-400 гривень, — каже чоловік. — Дівчата працюють у приватних кондитерках, їх більше півсотні по місту. Мають 2,5 тисячі гривень.

Ціни на продукти дорожчі від полтавських на 1-2 грн. Одяг дешевший.

— На "жигулях" їздять тільки студєнти. По місту тачки по 25-30 тисяч доларів. Є такі, яких у Полтаві не нарисуєш — "Форд Мустанг", напрімєр. Бачив штук п'ять "інфініті" за мільйон гривень, повно ексклюзивних БМВ по 100 тисяч доларів. Проїзд дорогий — 2,5 гривні. Водії — мужики за 35 років, ганяють як сумашедші, підрізають один одного. У Полтаві більш обережні. Найгірша дорога — траса на Полтаву, — продовжує. — Процентів 95 говорять російською. Українською або суржиком хіба на базарі. Хто потрапляє в Кременчук, перелаштовується на російську, бо місцеві дивляться зверхньо. Брєд, коли говорять, що Кременчук — грязний город. Щоранку вулицями їздить машина-пилесос, дворніки замітають хіба що в дворах. Не бачу в повітрі відходних хмар. Важкі підприємства на окраїнах міста, мають сучасні фільтри. В Полтаві на природу можна сходити тільки в дендропарк або на ставки на Садах-2, де повно наркоманів. У Кременчуці є бази відпочинку на березі Дніпра. Найпопулярніше місце — Голубе озеро. Це піщаний кар'єр з прозорою водою.

3,16

мільйона гривень виділили з міського бюджету на перевірку та лагодження 201 ліфта у Полтаві. З них мільйон витратять на капітальний ремонт дев'ятьох підйомників в аварійному стані на вул. Калініна, Кондратюка, Героїв Сталінграда, Шевченка, Великотирнівській, Огнівській, Колективній, Коцюбинського та Вавилова. На кожен піде близько 111 тис. грн. У місті загалом 223 старі ліфти, з них 221 відпрацював повний термін експлуатації й має понад 25 років. Від початку року комунальне підприємство "Ремліфт" зупинило роботу 16 підйомників, які можуть зламатися.

Зараз ви читаєте новину «"На жигулях їздять тільки студєнти"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

7

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути