5 вересня у кінотеатрі "Планета Кіно" пройшов Animal Ads Day: фестиваль соцреклами Molodiya Festival та гуманістична ініціатива UAnimals показали зоозахисну рекламу з усього світу. Ролики закликали до етичного ставлення щодо усіх тварин: від домашніх кішок до індиків та корів.
"Нам важливо було нагадати, що етичне ставлення до тварин – це не тільки любов до котиків і собачок. Щороку люди вбивають близько 60 000 000 000 тварин для молока, м'яса та яєць. Ця астрономічна цифра не включає вбивства риби. Окрема астрономічна цифра – для хутрової індустрії. Розвиток альтернатив продуктам тваринництва не залишає виправдань для жорстокості та вбивства тварин", – розповідає співзасновниця Molodiya Festival Наталя Шевчук.
Організатори також наголосили на важливості комунікацій для зоозахисних проектів і очікують, що такі заходи надихнуть активістів на нові креативні рішення.
Частина роликів розповідала про необхідність відмови від натурального хутра, а присутні активісти закликали підписати відповідну петицію. Вона, за словами ініціаторів, вже принесла перші результати.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зірки закликають підписати петицію про заборону шкуродерень в Україні
"Петиція за заборону шкуродерень в Україні – найпопулярніша в країні, і завдяки підтримці тисяч українців, є перший результат: 11 вересня відбудеться круглий стіл активістів Кампанії ХутроOFF із представниками влади, юристами та ЗМІ", – анонсує зоозахисник Павло Вишебаба.
Подібні покази планують провести і в інших містах України.
"Ми почали цей проект ще минулого року. Тоді ми безкоштовно показали найкращі соціальні ролики про тварин у Києві, Одесі, Львові та Харкові. Сотні глядачів не лише надихнулися, але й запустили якийсь шалений процес гуманістичних змін: люди знайомилися, народжували зоозахисні колаборації і просто бачили, що навколо є купа крутих людей, яких також хвилює доля тварин", – каже Олександр Тодорчук, ініціатор UAnimals.
Коментарі