2015 року Google відключив 780 млн оголошень за порушення рекламної політики компанії. Про це йдеться в щорічному звіті Better Ads, передає Searchengines.
Раніше звіт назився Bad Ads. Цього року його перейменували на Better Ads.
2014-го компанія відключила 524 млн оголошень, в 2013-го – 350 млн. Звіт за 2015 рік також містить дані про заходи щодо мобільної реклами й розробників додатків. Зокрема, Google припинив показ реклами більш ніж в 25 тис. додатків, бо вони не відповідали політиці компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стало відомо, скільки Google заплатила Apple за пошук у iOS
Одним із найпоширеніших порушень є розміщення реклами занадто близько до кнопок у додатку, що призводить до помилкових кліків користувачів. Щоб уникнути таких проблем, у червні 2015 року Google AdWords запровадив низку змін. Вони мають зменшити ймовірність випадкових кліків по мобільних пристроях.
Також торік Google відхилив понад 1,4 млн заявок на створення рекламного аккаунта від власників сайтів і додатків.
У компанії кажуть, що робота над оновленням технології та політик триває постійно. Одна з основних цілей Google – бути на крок попереду шахраїв. 2016-го в компанії планують продовжити роботу з блокування неефективних оголошень, захисту від ботів і небажаного ПЗ.
Коментарі
1