Ексклюзиви
пʼятниця, 10 серпня 2012 05:15

Грошей на будівництво метро на Троєщину немає

Автор: фото з сайта www.business.ua
  Іван Салій: ”Мерія може пообіцяти інвестору земельні ділянки навколо метро”
Іван Салій: ”Мерія може пообіцяти інвестору земельні ділянки навколо метро”

Голова столичної адміністрації Олександр Попов запевняє, що найближчим часом у Києві почнуть будувати четверту лінію метрополітену — Подільсько — Вигурівську. Вона протягнеться на 18,25 км, сполучить правий берег із мікрорайоном Троєщина, складатиметься з 12 станцій, зокрема двох пересадочних. Лінію зводитиме російська компанія "Федеральний центр проектного фінансування", яка перемогла в конкурсних торгах.

Метро на Троєщину потрібне?

— Світова практика показує, що ефективнішого виду громадського транспорту за метро немає, — каже 69-річний Іван Салій, колишній заступник голови київської міської адміністрації. — Усі погоджуються з тим, що метро на Троєщину треба і негайно. Воно здатне розвантажити пасажиропотоки наполовину. Ми його вже 20 років будуємо. 1992-го утворили спеціальну структуру, яка повинна була зводити, потім усе скасували. Потім на втіху міністру транспорту Георгію Кірпі почали тягнути з Труханового острова. Далі знову зупинили, бо закінчився кредит на 500 мільйонів доларів, які брав мер Олександр Омельченко. Леонід Черновецький ці ресурси використав. Останні два роки про метро тільки говорять. Нереально розпочати будівництво без грошей. У міста їх нема, уряд фінансувати не здатен. Сподіваємося на інвестора, який побудує нам комунізм або метро.

Мерія заявляє, що інвестор готовий вкласти 1,6 мільярда доларів.

— Інвестор ще не готовий вкласти такі гроші, він здатен узяти в концесію. Концесіонер повинен прийти з грошима, побудувати разом із владою. Потім влада переріже стрічку, а концесіонер має повернути кошти. Але в зв'язку з тим, що метро не може бути прибутковим проектом, влада повинна компенсувати суму. Мерія може пообіцяти інвестору земельні ділянки навколо метро.

За скільки часу можна звести лінію?

— За два-три роки. У нас є кадри, які це можуть зробити. Були б гроші.

Після будівництва проїзд подорожчає?

— Звісно, що подорожчає. Але це буде не скоро. За ці роки подорожчати може все.

Зараз ви читаєте новину «Грошей на будівництво метро на Троєщину немає». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути