Ексклюзиви
пʼятниця, 23 березня 2012 05:15

Нова дорога на Дніпропетровськ пройде повз Черкаси

Президент Віктор Янукович заявив, що ближчим часом держава будуватиме автобан між Києвом і Дніпропетровськом. Зокрема до кінця 2012-го мають завершити зведення та реконструкцію ділянки в Черкаській області. Дорога має пройти біля міст Канів і Черкаси.

— Від наявності нормального транспортного сполучення залежить розвиток нашого міста, — каже черкаський міський голова Сергій Одарич, 44 роки. Він регулярно виступав за будівництво траси через Черкаси. — 80 років тому в американських містах Портленд і Сієтл одночасно пройшли референдуми щодо будівництва аеропорту. У Портленді городяни дали негативну відповідь. І що тепер: Сієтл — одне з найбагатших міст світу.

Черкаси суттєво відстають від інших обласних центрів зі шляхами сполучення. Маємо лише невелику 25-кілометрову ділянку нормальної дороги до Сміли. Решта доріг — минуле століття. Трасу від Києва до Черкас лівим берегом Дніпра водії називають "дорогою смерті". Кількість пам'ятників на узбіччі — найбільша в Україні.

Що передувало заяві президента?

— Ми кілька разів зустрічалися з віце-прем'єром Борисом Колесніковим. Обговорювали деталі. Спочатку Київ схилявся до варіанту автобану лівим берегом. Мені вдалося переконати, що це буде дорого — треба зводити широкий міст десь у районі Черкас (наявний має по одній смузі руху в кожен бік. — "ГПУ"). Транзитний транспорт до Кіровограда й далі мусив би кілька разів переїздити з берега на берег.

Признатися, мої фантазії обмежувалися лише дорогою до Дніпропетровська. Борис Колесніков дещо розширив цю ідею в напрямку Ростова-на-Дону й Сочі. 2014 року там відбуватиметься Олімпіада. Із вводом у дію автобану Київ — Дніпропетровськ дорога з Європи до Північного Кавказу матиме завершений вигляд. Плюс вона з'єднає столицю з розвиненим промисловим півднем країни.

В Україні немає жодної дороги, яка відповідала б класу європейського автобану. Що президент мав на увазі під словом "автобан"?

— Якою бути дорозі, вирішуватиме Міністерство інфраструктури. Мені хотілося б, щоб це були широкі смуги з розподільчим бар'єром посередині. На перетині шляхів — багаторівневі розв'язки. Дорога не зачепить ані метра міської землі в Черкасах. Але поряд із нею буде транспортний вузол — залізничний і автобусний вокзали та аеропорт. Ще один плюс — замовлення на будівництво отримають черкаські підприємства — кар'єри, щебеневі й асфальтні заводи. Бо техніку можна привезти, а сировину краще брати на місці.

Здається, звести або реконструювати трасу на Черкащині до кінця року — нереально.

— Я теж схиляюся до цією думки. У кращому разі до кінця року матимемо лише робочий проект.

Зараз ви читаєте новину «Нова дорога на Дніпропетровськ пройде повз Черкаси». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути