Ексклюзиви
середа, 03 жовтня 2012 00:15

Страховики примушують заплатити 9600 гривень

Автор: малюнок: Володимир Казаневський
 

Компанія "АКСА-страхування" вимагає 9,6 тис. грн від жителя столичної Дарниці Юрія Попкова.

Перше засідання Дніпровського райсуду столиці відбулося 19 червня 2012-го. Про початок суду чоловік дізнався через два тижні. Йому прийшло одночасно кілька повісток.

— Я спершу подумав, що це розіграш або шахрайство. Бо ніколи не мав справ із цією компанією, — розповідає Юрій Попков, 35 років. — Але пішов до суду. Пояснюю судді, що вперше чую про справу. Прошу дати мені хоч кілька днів, щоб її почитати, найняти адвоката. А суддя мені: "У вас було досить часу, щоб підготуватись". За 40 хвилин винесла рішення: задовольнити вимоги позивача. Страховики з доброго дива вимагають з мене майже 10 тисяч гривень, ще й судовий збір я маю заплатити.

Юрій не заплатив. Найняв адвоката, щоб подати на апеляцію. Той з'ясував: проти Попкова страховики уже висували також позов у Господарському суді у лютому 2012-го. На суд його теж не викликали. Із тієї першої справи адвокат дізнався причину претензій страховиків. 9,6 тис. грн — це страхова виплата, яку отримав інший водій — клієнт "АКСА-страхування". Той їхав "КІА Черато", на перехресті зіткнувся із легковиком Юрія Попкова. Аварія сталася у вересні 2009-го.

— У мене був договір автоцивільного страхування компанії "Універсальна". Моя страхова повинна була заплатити відшкодування тому водієві. Ми із ним одразу почали викликати аварійних комісарів кожен зі своєї компанії. Дзвонимо-дзвонимо, а комісари не їдуть. Приїхали даїшники. Вилазять із машини зі словами: "Як ми задовбалися їздити на це перехрестя". Виявляється, на розі вулиць Саратовської і Салютної аварії чи не щодня.

Даїшники склали протокол, права Юрія забрали. Наступного дня він поїхав в офіс "Універсальної". Написав заяву. Компанія мала перерахувати відшкодування "АКСА-страхування". В свою чергу та, — водієві "КІА Черато".

— У страховій мене запевнили, що все порішають. І от нате вам — суд! Три роки обидві компанії мовчали. Я думав, усе гаразд. Викинув договір. Тепер треба доводити, що страховка таки була, і я нічого не повинен платити. Я звернувся в МТСБУ (Моторне (транспортне) страхове бюро України. — "ГПУ"), щоб відшукали інформацію про страховку. Але там тільки руками розвели — нічим не допоможемо.

У компанії "Універсальна" повідомили: бланк полісу отримали. Але він числиться втраченим. Тому вважають, що договір ОСЦВ із Попковим не укладався. Заяви від нього не знайшли.

Тепер Юрій — пішохід. На ремонт свого "фольксваґена" витратив 15 тис. грн із власної кишені. Після ремонту машину продав.

Недійсні поліси продають наполовину дешевше

Страховики можуть видавати поліси автоцивільного страхування, які числяться втраченими. Найчастіше такі продають у пересувних пунктах — мікроавтобусах с вивісками "Автострахування". Також їх продають приватні агенти за рекламними оголошеннями. Ціни — на 20-50% нижчі за встановлені законом. Водіям із такими полісами доведеться самим оплачувати шкоду, завдану під час аварії.

Перелік утрачених полісів є на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України — www.mtsbu.kiev.ua. Або ж написати запит про надання доступу до публічної інформації на адресу: 02002, Київ, а/с 272, або 02154, Київ, Русанівський бульв., 8, Моторне (транспортне) страхове бюро України.

З початку 2012-го страхові компанії "втратили" 7,2 тис. полісів автоцивільного страхування. Найбільше СК "Добробут" — 4912 полісів, "ТАС СГ" — 555, "Гарант авто" — 500, "Лафорт" — 446, "АСКА" — 153.

Страхові агенти також можуть продавати зіпсовані поліси. Їх взагалі не обліковують. Відшкодування за такими теж не виплачують.

 

Зараз ви читаєте новину «Страховики примушують заплатити 9600 гривень». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути