Ексклюзиви
вівторок, 28 січня 2025 07:10

Розслідування виявило першопричину авіакатастрофи у Південній Кореї

Розслідування виявило першопричину авіакатастрофи у Південній Кореї
Розслідування виявило першопричину авіакатастрофи у Південній Кореї. Фото: 24tv.ua

Попереднє розслідування катастрофи літака Boeing 737-800 авіакомпанії Jeju Air, яка сталася наприкінці грудня в Південній Кореї, виявило, що в двигуни повітряного судна потрапила зграя качок.

Це і стало головною причиною аварійної ситуації, пише Reuters.

У звіті зазначено, що літак здійснив посадку з невипущеними шасі, подолав половину злітно-посадкової смуги, виїхав за її межі, зіткнувся з насипом на аеродромі, після чого загорівся і частково вибухнув.

"Обидва двигуни виявилися похованими в насипі, а передня частина фюзеляжу розлетілася на відстань 30-200 метрів", - зазначено у звіті.

Експерти вважають, що значна кількість жертв була спричинена конструкцією локатора зі сталі та бетону, який спрямовує літаки на смугу.

Згідно з попередніми висновками, пілоти помітили зграю птахів під час заходу на посадку. Хоча точний момент, коли екіпаж повідомив про зіткнення, поки не встановлено, відомо, що вони тричі передали сигнал "Mayday" відповідно до аварійного протоколу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Катастрофа у Південній Кореї: влада перевірить усю систему авіаперевезень

Незадовго до цього через невідому причину відключилися бортові самописці, які записують переговори пілотів і технічні дані польоту. У цей час літак летів зі швидкістю 298 км/год на висоті 152 метри, перебуваючи за 2 км від злітно-посадкової смуги. До зіткнення залишалося лише 4 хвилини.

Через брак даних з "чорних ящиків" слідчі поки що не можуть пояснити, чому літак пролетів половину смуги та приземлився без шасі.

Розслідування триватиме: заплановано детальний аналіз двигунів, даних польоту, диспетчерської інформації, а також дослідження насипу, локаторів і інших доказів.

Рада з розслідування авіаційних і залізничних аварій Південної Кореї вже поділилася попередніми висновками з ІКАО, а також країнами-виробниками літаків і двигунів - США, Францією та Таїландом.

Згідно з міжнародними нормами, попередні звіти публікують через 30 днів після трагедії, а остаточний звіт має бути готовий протягом року.

Дві чорні скриньки літака Boeing 737-800 авіакомпанії Jeju Air, який зазнав катастрофи наприкінці грудня у Південній Кореї, припинили запис даних за чотири хвилини до трагедії.

У Міністерстві транспорту зазначили, що запис зупинився приблизно за чотири хвилини після того, як пілот авіалайнера повідомив про зіткнення борту з птахами.

Колишній слідчий Міністерства транспорту Сім Джай Донг припустив, що припинення запису на "чорні скриньки" Boeing 737-800 могло сталося через повне знеструмлення літака, включно з резервними системами, що трапляється вкрай рідко.

Зараз ви читаєте новину «Розслідування виявило першопричину авіакатастрофи у Південній Кореї». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути