Ексклюзивы
четверг, 23 сентября 2010 13:08

Чотири кораблі, які найдовше не могли пристати до берега

 

1. 19 вересня  2010-го до єгипетського порту Суец у Червоному морі рухалося торговельне судно без розпізнавальних знаків і вогнів. До нього підпливли прикордонники. На вимогу зупинитися ніхто не відповідав. Коли піднялися на борт, екіпажа не виявилося. У трюмах були 44 мішки з марихуаною та понад 2,5 т хімічних наркотиків на $600 тис. Корабель відбуксували до ангара єгипетського порту.

2. У листопаді 2008-го українське судно "Берікс" відплив із грузинського порту Поті в турецький Мерсін. Екіпаж складався з 12 українців. Перевозили 222 т замороженого м'яса. У грудні зламався двигун корабля. "Берікс" кинув якір у Керченській протоці недалеко від селища Героївське. На той час м'ясо зіпсувалося, і ветслужба заборонила капітанові пристати до будь-якого українського порту. Екіпаж не пустили на берег, хоча забезпечили харчами й водою. Газети охрестили корабель "смердючим голландцем". Міністерство транспорту й зв'язку створило спеціальну комісію, яка постановила відбуксирувати "Берікс" до Одеського порту. 31 липня ввечері він причалив. Трюми опломбували й заморозили до -18 оС. На 20-денний ремонт судна й паливо держава витратила 1 млн грн. Торік у серпні "Берікс" із новим екіпажем поплив до порту призначення.

3. Після Першої світової війни Велика Британія отримала пароплав "Бейчимо" від Німеччини як частину репарацій. Невдовзі його придбала американська компанія "Ґудзонова затока". Щороку корабель постачав ескімосам харчі, паливо й зброю в обмін на хутра. На початку жовтня 1931-го завантажений хутрами "Бейчимо" з екіпажем у складі 37 чоловік прямував до Ванкувера. Поблизу мису Барроу застряв у кризі. 15 жовтня гідроплани "Ґудзонової затоки" забрали 22 моряків із судна. Решта лишилися стерегти вантаж. Неподалік побудували табір, щоб перезимувати. Одного разу в листопаді вночі почалася снігова буря. На ранок корабель зник. Команда подумала, що пішов на дно. Через кілька днів за 70 км від табору пароплав побачили ескімоси. Компанія вивезла вантаж "Бейчимо" на гідропланах. А корабель у березні 1932-го помітили неподалік острова Хершел. Компанія-власник декілька разів намагалася вивести корабель із моря Бофорта, але щоразу заважала погода. Востаннє його бачили 1969-го вмерзлим у льодовик.

4. Англійське торговельне судно "Октавіус" 1761 року поверталося з Китаю. Капітан вирішив скоротити шлях: замість обплисти мис Доброї Надії взяв курс через Північний Льодовитий океан. 1775-го "Октавіус" з'явився біля західного узбережжя Гренландії. Вкритого кригою, його побачив капітан китобійного судна "Геральд". На борту виявили обмерзлі тіла членів екіпажа. Капітан сидів за столом у каюті, нахилившись із пером у руці над бортовим журналом. Його дружина лежала на ліжку. На підлозі сидів матрос, який у момент смерті намагався розвести вогонь. Один із членів екіпажа "Геральда" спробував узяти бортовий журнал, але той вислизнув із рук і впав на підлогу, розбившись на друзки. Вціліло лише кілька сторінок. Останній запис датовано 1762 роком.

Сейчас вы читаете новость «Чотири кораблі, які найдовше не могли пристати до берега». Вас также могут заинтересовать свежие новости Украины и мировые на Gazeta.ua

Комментарии

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосов: 1
Голосование Как вы обустраиваете быт в условиях отключения электроэнергии
  • Приобрели дополнительное оборудование для жилья для энергонезависимости
  • Подбираем оборудование и готовимся к покупке
  • Нет средств на такое, эти приборы слишком дорогие
  • Есть фонари и павербанки для зарядки гаджетов, нас это устраивает
  • Уверены, что неудобства временные и вскоре правительство решит проблему нехватки электроэнергии.
  • Наше жилище со светом, потому что мы на одной линии с объектом критической инфраструктуры
  • Ваш вариант
Просмотреть