Американська компанія Ford презентувала оновлену модель - Fiesta ST.
Новинка має 200-сильний мотор, повідомляють у прес-службі компанії Ford.
Ford Fiesta ST оснастили 1,5-літровим двигуном EcoBoost з системою турбонаддуву. Fiesta ST має систему впорскування палива під високим тиском і систему подвійного незалежного регулювання фаз газорозподілу Twin-independent Variable Cam Timing.
Агрегат має трициліндрову архітектуру. Її особливість - високий крутний момент при низьких оборотах - 290 Н/м. Він доступний у діапазоні від 1600 до 4000 об/хв.
"Водіям спортивних автомобілів добре знайомі неприємні відчуття, коли пробуксовування внутрішнього колеса, на яке спрямовується надмірна кількість крутного моменту, не дозволяє вийти з повороту на швидкості. Ми адаптували налаштування опціонального диференціала підвищеного тертя нового Fiesta ST, щоб він бездоганно працював у поєднанні з удосконаленою системою Torque Vectoring Control. Це дозволяє забезпечити максимальний рівень природного зчеплення з поверхнею без "спалювання" надмірного крутного моменту шляхом застосування гальм", - каже директор Ford Performance у Європі Лео Рукс.
1,5-літровий двигун оснастили абсолютно новою системою деактивації циліндрів для трьохциліндрового двигуна. Нова комбінація систем розподіленого і безпосереднього вприскування палива сприяє підвищенню потужності у поєднанні зі зниженням рівня викидів CO2. Особливо помітна економія пального у режимі низького навантаження на двигун.
Технологія відключення циліндра автоматично зупиняє подачу палива і відкриття клапана одного з циліндрів. Це актуально при русі за інерцією або з невеликою швидкістю і малим навантаженням на двигун. Технологія забезпечує відключення і підключення циліндра за 14 мілісекунд.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Озвучена вартість Ford Focus нового покоління
Алюмінієвий двигун оснастили інтегрованим випускним колектором. Він покращує ефективність і дає можливість двигуну швидше досягти оптимальної робочої температури. Така конструкція також дозволяє швидше розвивати крутний момент.
Fiesta ST витрачає 6 л пального на 100 км шляху. Викиди CO2 - 136 г на 1 км. На модель встановили газопоглинальний фільтр. Це також зменшує викиди кіптяви.
Ford Fiesta ST третього покоління має диференціал підвищеного тертя Quaife. Опція сприяє оптимізації зчеплення передніх коліс з поверхнею для кращого проходження поворотів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 2 в 1: Ford запатентував автомобіль-трансформер
Механічна система обмежує передачу крутного моменту двигуна на колесо зі зниженим зчепленням. Це зменшує пробуксовку. Велика частина крутного моменту двигуна передається на колесо з кращим зчепленням. Це дозволяє на повну використовувати динамічний потенціал силового агрегату.
Новий диференціал підвищеного тертя працює в парі з досконалою системою векторизації крутного моменту Torque Vectoring Control. Вона покращує курсову стійкість на повороті.
З листопада 2017-го в Україні продають хетчбек Ford Fiesta. Це сьоме покоління моделі. Пропонують із п'ятидверним і тридверним кузовом. Коштує авто від 358 тис. грн. Модель можна придбати можна обрати з літровим або 1,1‑літровим бензиновим двигуном.
Коментарі