вівторок, 23 серпня 2016 12:47

Тест-драйв Ford Mondeo Hybrid
17

Фото: Юрій Кардашевський

На українському ринку почали продавати гібридну версію легковика Ford Mondeo. Машина має 2 двигуни — внутрішнього згорання та електричний.

Акційна ціна на топову компклектацію — 898 тис. грн. (регулярна - 966 тис.). Цікаво, що гібрид дешевший за Mondeo із 2-літровим дизелем. Акційна ціна останнього — 963 тис. грн за регулярної вартості понад 1 млн грн.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Машина стала першою у лінійці гібридів Ford, яку виробили у Європі. На нашому ринку не так багато гібридів. Більшість — преміальні кросовери. Наприклад, Porsche Cayenne S E-Hybrid, Lexus NX 300, Volvo XC90 Inscription чи BMW X5. Якщо ці автомобілі "старшокласники", то також є й молодші — Toyota Auris. За типом кузова з Ford Mondeo може конкурувати Lexus LS, але другий значно дорожчий. Його ціна — понад 1,4 млн грн.

Дизайн гібридного Mondeo не відрізняється від дизельної й бензинової версій. Інший принцип роботи видають лише шильдники hybrid на кузові.

У салоні інші покажчики на панелі приладів. Серед них тренер керування. Він ставить оцінку за розгін, накат і гальмування. Якщо він показує високі показники — ви їдете економно. Крім нього, є історія витрати палива та інша інформація. Що саме висвітлюватиметься на панелі — можна налаштувати.

Автор: en.wheelsage.org/Porlamfer
 

Салон виглядає на усі 900 тис. грн, які коштує машина. Замість звичної панелі приладів встановили кольоровий 4,2 TFT-дисплей. Є лише один аналоговий прилад — спідометр. По центру торпеди розташували багатофункціональний дисплей - 8-дюймовий екран. Є 2-зонний клімат-контроль із датчиком якості повітря та повітроводи для задніх пасажирів. У задньому сидінні є люк для лиж.

Шкіра, якою оббиті сидіння, якісна. Крісла регулюються у 10 позиціях. Також можна змінити 2 положення бокової підтримки. Шумоізоляція також на хорошому рівні, але у вуха кидається шум коліс. Особливо, коли їдеш на електротязі. Тоді це єдиний звук, який можна почути. В машині встановили аудіосистему Sony, яка має 12 динаміків. Тож шум покришок можна "перекричати".

Для задніх пасажирів встановили надувні ремені безпеки для задніх пасажирів. По суті, ці ремені мають вбудованими подушки безпеки, що зменшує травматизм при ДТП. Також є шторки безпеки для передніх та задніх пасажирів, подушка безпеки для захисту колін водія, передні подушки безпеки для водія та пасажира, фронтальні і бокові подушки безпеки для водія та переднього пасажира.

У гібридному Mondeo багажник зменшився, але не набагато. Там розмістили акумулятори. Із середини багажника з'явилася невисока "сходинка".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тест-драйв Ford Ranger: Рейнджер - друг фермера

На початку руху та на малій швидкості Mondeo їде лише на електротязі до 40км/год. Електромотор розташований у трансмісії. Коли автомобілю потрібно більше потужності чи зарядити батареї, — вмикається двигун внутрішнього згорання. Він на Mondeo Hybrid бензиновий, обсягом 2 літри на 187 к. с. та 173 нМ крутного моменту. Найвищу потужність досягає при 6 тис. обертів, максимальну тягу — при 4 тис.

Автор: Юрій Кардашевський
 

Приємно вражає плавність ходу при підключенні бензинового двигуна. На ходу цього не відчувається — нема ривків. Разом двигуни працюють при маневруванні. Двигун внутрішнього згорання працює лише на високій швидкості. Тому витрата палива у заміському циклі найвища. По трасі машина споживає 5 літрів. У місті, коли двигуни чергуються, — машина витрачає 2,8 л. пального. Але це мінімальний показник. Якщо не слухати "тренера", більшість часу авто їхатиме на бензиновій установці та споживатиме більше пального. Акумулятори збалансували вагу Ford Mondeo і машина отримали рівний розподіл ваги та трохи нижчий центр ваги. Це дуже добре відобразилось на керованості. Машина по відчуттях не дуже динамічна. Двигун працює і на передачу крутного моменту на колеса, і на зарядку батарей електромотора.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий салон і мала витрата палива — тест-драйв Nissan Sentra

Крім камер і парктроніків, у машині добре допомагає система контролю мертвих зон BLIS. Так, при перелаштовуванні у дзеркалі горить індикатор, якщо у мертвій зоні рухається машина. Крім цих систем є ще асистент рушання на підйомі, безключовий доступ до автомобіля, автоматичне дальнє світло, асистент контролю смуги, системи автоматичного гальмування, паралельнгого паркування тощо.

 

Переваги:

Економічний двигун

Приємна ціна тлі сегменти гібридів

Комфортний салон

Плавний хід

Недоліки:

Бракує динаміки

Зараз ви читаєте новину «Тест-драйв Ford Mondeo Hybrid». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі