Вчора у Харкові презентували оновлений японський кросовер Nissan Qashqai. Він пройшов глибоку модернізацію. Новинку вже продають в Україні. Можна обрати передньо- або повнопривідну версію із бензиновим або дизельним двигуном. Коштує модель від 538 670 грн.
Портал Gazeta.ua виокремив основні відмінності нового Qashqai на прикладі передньопривідної машини з 1,6-літровим турбодизелем на 130 к.с. і варіатором у комплектації Tekna з деякими додатковими пакетами опцій.
Зовні
Дизайн Nissan Qashqai став виразнішим. У гаммі кольорів моделі з'явився яскравий блакитний і коричневий. Повністю змінили лицеву панель – бампер, решітку радіатора, фари, капот.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хороша керованість і багата комплектація - тест-драйв нового Nissan Qashqai
Передню оптику оснастили світлодіодами. Якщо в попередній версії смуга денних ходових вогнів була розміщена у кутах фар ближче до решітки радіатора, то тепер йде вздовж верхньої частини фари. Під час увімкнення поворотів миготить жовтогарячим. Відтак здалеку цей сигнал помітніший.
Напрям і потужність головного світла може змінюватися залежно від повороту керма та швидкості автомобіля. З'явилася функція автоматичного увімкнення і вимкнення дальнього світла – як тільки датчики Nissan виявляють наближення машини на зустрічній смузі, фари переходять на ближнє світло.
Ребра жорсткості капота Qashqai розміщені на більшій відстані між собою, ніж раніше. Вони плавно переходять у хромовану накладку решітки радіатора. Сама ж решітка більша, ніж у попередньої версії кросовера, злегка находить на бампер. Емблема Nissan розміщена під прозорим пластиком. За нею сховані датчики інтелектуальної системи для допомоги водію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий салон і мала витрата палива — тест-драйв Nissan Sentra
Загалом спереду стало більше глянцевих пластикових елементів, як у преміальних моделях різних марок. Проте це не зовсім практично, адже подряпини на ньому буде видно більше, ніж на нефарбованій пластмасі.
З'явилася функція автоматичного увімкнення і вимкнення дальнього світла
Іншим став задній бампер і ліхтарі. Датчики парктроніка розмістили вище. На нижній частині бампера з'явилися дві сріблясті вставки, що надають спортивності "кормі" машини. Катафоти, які були встановлені низько, підняли. Тепер їх краще видно здалеку, вони менше заляпуватимуться дорожнім брудом.
Так само краще буде видно в негоду нові задні ліхтарі. Їх розробили за допомогою 3-D моделювання. Верхня й нижня кромка кожного з них випирає. Відповідно захищає від бруду середню частину ліхтаря. До речі, вони стали яскравішими, бо оснащені світлодіодами.
Впадає в око й те, що з даху зникла антена. Її функцію виконує невеликий "плавець". Таке рішення полегшить автовласникам заїзд у невисокі гаражі та на автоматизовані автомийки. Однак ця деталь зараз не лише допомагає ловити радіохвилі, а й допомагає системі навігації NissanConnect.
Повністю змінилася і стилістика литих дисків. Оскільки нові мають тонші спиці, автомобіль візуально здається легшим. За рахунок того, що вони мають елементи чорного кольору, то добре поєднуються із вставками з чорного нефарбованого пластика на порогах і бамперах.
Салон
Зі змін у салоні одразу впадає в око інше кермо й сидіння. Рульове колесо стало більш спортивним D-подібної форми. Воно зручніше за попереднє. Кнопки керування мультимедійною системою, які розміщені на спицях, мають однаковий дизайн із обох сторін. Якщо раніше вони були із сірого глянцевого пластику, то тепер – із чорного матового. Стали приємніші на дотик.
Ручку на картах дверей обтягнули шкірою. Зазнав змін і центральний кожух трансмісії. Важіль коробки передач відтепер обтягнутий шкірою, підлокітник став зручніший і функціональніший – має не тільки додаткове відділення, а й кишеню для карток всередині. Як і в попередньому Qashqai, всередині є розетка на 12 В, гніздо AUX i USD.
На жаль, у версії Tekna ми не побачили дефлекторів повітря в центральному тунелі для пасажирів позаду, а також дефлекторів у підстаканниках, як було у попередній версії. Зате в салоні стало помітно тихіше під час їзди, керування стало більш точним.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 200 км за годину не межа - тест-драйв спортивного Ford Fiesta
Технологічні системи
Електроніки й різноманітних роботизованих помічників у новинці істотно побільшало. У вигляді пакетів для комплектації Tekna, що коштує від 840 020 тис. грн, можна замовляти, окрім музичної системи Bose і системи Safety Plus (моніторинг "сліпих зон", виявлення втоми водія, попередження про перехресний рух, допомогу при паркуванні тощо), нові технологічніші сидіння із пам'яттю водійського на два положення і пневматичним регулюванням поперекової зони, обтягнуті м'якою шкірою наппа.
Автомобіль може сам паркуватися. Водію достатньо увімкнути потрібну передачу й функцію парковки
Мультимедійна система, стала сучаснішою й інтуїтивнішою. Звук почав звучати на кілька рівнів краще, адже за це тепер відповідає акустична система Bose, як у преміальних Infiniti. По салону розміщено 8 динаміків. Найбільші низькочастотні – під підлогою багажника. Щоб музика краще звучала, виробник встановив товстіше скло задньої дверці, покращив шумоізоляцію дверей.
Автомобіль може сам паркуватися. Водію достатньо увімкнути потрібну передачу й функцію парковки. Крутити кермо не потрібно. Натиснувши один раз на гальма на схилі, електроніка утримуватиме авто в такому положенні, поки власник не натисне на акселератор. У новій версії система моніторингу сліпих зон тепер орієнтується не лише на дані із 4 камер, а й із радіолокаційного обладнання. Виїжджаючи заднім ходом зі стоянки, спеціальний радар попередить про авто, що наближається перпендикулярно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий багажник і хороша керованість - тест-драйв універсала Chevrolet Cruze
Силові агрегати
Із двигунів Nissan Qashqai можна обрати один із трьох – 1,2-літровий бензиновий турбований потужністю 115 к.с, 2-літровий бензиновий на 140 к.с і 1,6-літровий турбодизельний потужністю 130 "коней". Можна обрати варіатор або механічну коробку передач. Для 2-літрового силового агрегату пропонують лише варіатор.
Загалом автомобіль зберіг свою збалансованість у дизайні екстер'єру й інтер'єру. За рахунок нових легкосплавних дисків зміненої лицевої частини виглядає легшим й менш масивним.
Qashqai – це найуспішніша модель Nissan. Їх продали понад 2 млн одиниць. Це перший кросовер в світі. Після його появи 2007 року й інші автовиробники почали випускати легкі комфортабельні позашляховики.
Коментарі