Оля Полякова стала обличчям модного бренду.
Українська зірка стала Амбассадор ТМ "INTUICIA".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Оля Полякова розповіла, чому знялася у відвертій рекламі Андре Тана
"Твоє право на краще" - говорить філософія бренду жіночих колготок ТМ "INTUICIA".
"Сексуальність, ефектність і непередбачуваність - ті самі якості Полякової, які відмінно передають дух марки в осінньо-зимовому сезоні", - розповідає власник компанії "ОМАКС Інтернешнл" Максим Кузьменко.
У новій рекламній кампанії Оля Полякова демонструє не тільки класичні образи з осінньо-зимової колекції, а й новинки із серії "преміум". Розробка інноваційних рішень спільно з європейськими текстильними лабораторіями, компанією INVISTA (TM LYCRA), що визначає основи світових трендів в жіночих колготках, дозволили створити колекцію, відповідну самим різним естетичним вишукувань і особливостям фігури, а основний принцип виробів - якість, комфорт, функціонал - здивують навіть саму вимогливу модницю.
Оля Полякова в цьому році стала однією з моделей на показі дизайнера Андре Тана. Раніше рекламувала насіння соняшнику.
Коментарі
1