Ексклюзиви
середа, 25 січня 2012 17:44

Колесніков хоче монополії в авіаперевезеннях, а не лоу-косту - Данилюк

Колесніков хоче монополії в авіаперевезеннях, а не лоу-косту - Данилюк

Заява віце-прем'єр-міністра Бориса Колеснікова від 24 січня про можливість виходу в травні 2012 року на український ринок пасажирських авіаперевезень найбільшого європейського лоу-костера компанії Ryanair є безвідповідальною.

Про це на брифінгу у Києві заявив керівник Всеукраїнського центру сприяння підприємницькій діяльності Олександр Данилюк, передає його прес-служба.

За його словами, неможливо пройти за такий строк всі процедури, необхідні для виходу на український авіаринок.

"Крім того, є серйозні сумніви у щирості бажання уряду бачити на вітчизняному ринку пасажирських авіаперевезень нових гравців", - зазначив експерт.

Данилюк нагадав, що ще рік тому віце-прем'єр Колесніков визначив залучення бюджетних авіаліній одним з пріоритетів діяльності Міністерства інфраструктури та розвитку і публічно обіцяв залучити низку провідних лоу-костерів ще до Євро-2012. Проте, жодна нова компанія в Україні не з'явилась, натомість кілька бюджетних перевізників припинили свою діяльність в Україні, нагадав керівник Всеукраїнського центру сприяння підприємницькій діяльності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євро подешевшав на 4 копійки, за долар дають 8,03 гривні - міжбанк

"На ринку сьогодні діє лише один європейський лоу-костер - компанія Wizzair, яка також скоротила свої рейси. Ситуація вказує на те, що на заваді стоять не лише бюрократичні перепони, але й реальна позиція уряду спрямована на протекціонізм вже монополізованого низкою компаній українського ринку пасажирських авіаперевізників", - додав Данилюк.

Він повідомив, що на цьому ринку в Україні фактично склалася дуополія, яка складається із альянсу авіакомпаній "Аеросвіт", "Дніпроавіа", "Роза вітрів" і "Донбасаеро", з одного боку, та компанії "Міжнародні авіалінії України", з другого. Згідно з офіційними даними, разом вони контролюють близько 80% ринку, повідомила прес-служба.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пінчук і російські мільярдери "за чашкою кави" поговорять про соціальну нерівність

"Аеросвіт", "Дніпроавіа" і "Донбасаеро" належать одному з найзаможніших українських бізнесменів Ігорю Коломойському – на них припадає 48,5% частки ринку.

Як зауважили в пре-службі, експерти вважають, що "Розу вітрів" також контролює Коломойський, який сам заперечує цей факт. Офіційно власниками компанії є кіпрські офшори, дві київські та одна дніпропетровська компанія.

"Якщо експерти праві, то, володіючи чотирма авіакомпаніями, Коломойський має контроль над 60% ринку. Компанію "Міжнародні авіалінії України" контролює бізнесмен Арон Майберг. Її частка на ринку наближається до 20%", - підсумували у прес-службі.

Зараз ви читаєте новину «Колесніков хоче монополії в авіаперевезеннях, а не лоу-косту - Данилюк». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

4

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути