Ситуація з постачанням сировини на маріупольські меткомбінати залізничним транспортом погіршується. Про це написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в соцмережі Facebook.
"Приїхали!!! Замість допомоги маємо все більше проблем з боку Укрзалізниці. Ситуація погіршується. Замість обіцяних 16 вантажних поїздів на відрізку Комиш-Зоря – Волноваха за минулу добу залізничники пропустили навіть не 13, як останнім часом, а тільки 10 ешелонів з вантажами для металургів. Причина до жаху банальна – несвоєчасно привезли дизельне паливо", пише директор одного з найбільших металургійних комбінатів в Україні.
На думку Зінченка, недостатнє виконання своїх функцій Укрзалізницею завдає удару по промисловості країни, що прямо відбивається на економіці, в тому числі, на курсі гривні.
"-3" вантажні потяги = "-3" тис. тонн металопродукції = "-1 млн. дол." валютної виручки. Ось така проста арифметика. Недовезли паливо... і мінус мільйон доларів. Курс долара в обмінниках рветься вгору і вже підбирається до 26 гривень. Одна з причин цього – погіршення платіжного балансу, країні не вистачає валютних надходжень?", - вказує автор посту.
Раніше в ЗМІ повідомляли, що середній пропуск вантажних поїздів по залізничному перегоні Комиш-Зоря – Волноваха в бік Маріуполя за 10 днів серпня становив близько 13 вантажних поїздів на добу за мінімально необхідних 22 і давно обіцяних Укрзалізницею 16. Металурги також скаржилися на дискримінацію з боку монополіста Укрзалізниці .
З проханням розібратися й виправити ситуацію на адресу керівництва країни були відправлені запити від профільних асоціацій.
Коментарі