Військово-морський стиль цієї осені став справжнім хітом. Світові дизайнери запропонували дівчатам не обмежуватись одягом. Найбільш ефектними стали трендові ботильйони.
Асоціації з мілітарі викликають ботильйони брендів Balmain та Aquazzura - декор у цих брендів великий та впізнаваний. Дизайнер Джанвіті Россі, навпаки, максимально замаскував додаткову фурнітуру на моделях виконаних з червонії замші. Креативний директор Алессандро Мікеле бренду Gucci металеві ґудзики використав як засіб декору та місце для додаткового брендингу. На них викарбували лого бренду та зображення бджілки - одих з нових символів Gucci.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бренд Chanel представив моделі з круїзної колекції-2017 - дербі
Нагадаємо, нова осінньо-зимова колекція американського дизайнера Брайана Атвуда наповнена яскравими фарбами та м'якими осінніми фактурами. Ключові моделі колекції - ботфорти, черевики та туфлі. Взуття прикрашене металізованою бахромою та шнурівкою. Виконане на стійких підборах.
Коментарі