Будівництво нової гілки метрополітену у Києві розпочнеться з правого берега цьогоріч. Бюджет будівництва четвертої гілки метро складає приблизно 16 млрд гривень.
Про це розповів голова КМДА Олександр Попов сьогодні під час виїзної наради у Деснянському районі Києва.
"Ми починаємо будувати на правому березі. Потрібно, як мінімум, три станції, щоб було перетинання з усіма іншими лініями метрополітену. Тому через 2,5-3 роки перша станція з'явиться", - зазначив він.
Нова гілка буде включати 12 станцій. Проте не виключено, що в результаті будівництва буде додано ще декілька.
"Кінцева станція може бути у Жулянах. Серед проміжних станцій, яка вже точно визначена, - залізничний вокзал. Також за маршрутом на правому березі будуть контакти з іншими станціями. На Троєщині останньою станцією буде "Милославська", де і буде побудовано депо", - розповів Попов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Попов пообіцяв, що будувати метро на Троєщину почнуть цього року
Він повідомив, що зараз завершуються роботи щодо визначення варіантів стабільного фінансування цього проекту.
"Схему фінансування будівництва розробляє "Внешэкономбанк" Росії, який виграв конкурс у тендері. 20 березня відзвітує по цьому етапу роботи. Крім цього, міська влада пропонує також свій варіант фінансування, і найближчим часом планує представити його прем'єр-міністру", - заявив голова КМДА.
Він запропонував прийняти зміни в законі України "Про бюджетний кодекс".
"Ми пропонуємо, щоб, визначившись із варіантом фінансування, паралельно прийняли зміни у закон України "Про бюджетний кодекс", в якому та частина ресурсів, яка зараз у Києва вилучається до державного бюджету, а це 50% ПДВ, поверталась у місто на будівництво четвертої гілки метрополітену. Це 8 мільярдів на рік. І якщо навіть це буде 3-4 мільярди на рік, це дасть нам можливість все ж мати чіткий ресурс по поверненню тих коштів, які ми залучимо на будівництво. Таким чином проект буде скомпонований повністю: від початку його фінансування і до завершення з розумінням того, як ми ці гроші повертаємо. На сьогодні у нас є повне розуміння того, як цей механізм може запрацювати", - підсумував Попов.
Коментарі
2