Співробітники Головного управління з питань торгівлі і побуту Київської міськдержадміністрації спільно з Головним управлінням у справах захисту прав споживачів виявили в ході перевірки низку порушень роботи торгових точок з продажу квасу в Голосіївському районі Києва.
Як повідомляє прес-служба КМДА, було перевірено 8 ізотермічних автоцистерн з квасом, розташованих в місцях масового скупчення людей і біля деяких магазинів. Зокрема, біля станції метро "Либідська", 2 біля ринку "Деміївський", 2 біля кондитерської фабрики ім. К.Маркса, 1 навпроти супермаркету "Велика Кишеня" (просп. Глушкова, 22), 1 біля торговельного центру "Магелан" (з боку просп. Глушкова).
Згідно з результатами ревізії, всі перевірені автоцистерни з квасом не мають відповідних документів на право розміщення і здійснення торгової діяльності. Крім того, відсутні пломбування і маркування автоцистерн, санітарний паспорт.
Перевірка відзначила також незадовільний санітарний стан поблизу автоцистерн (наявність сміття, порушення благоустрою). Продавці квасу працювали без форми і медичних книжок. Окрім цього, виявлена відсутність трудових договорів з продавцями квасу про працевлаштування, накладні на отримання напою і свідоцтва про якість продукції.
У свою чергу, споживачі квасу скаржилися на неякісний продукт і погіршення самопочуття після його вживання. Усі ці факти свідчать про те, що напій, який був запропонований для продажу у вищезгаданих місцях, не рекомендований до вживання.
В той же час у ВАТ КЗБН "Росинка", одного з виробників квасу, поінформували, що на даний момент здійснюються тільки підготовчі роботи з розливу квасу у весняно-літній сезон.
Реалізація напою можлива тільки за наявності договорів з суб"єктами господарювання згідно із затвердженими райадміністраціями і за наявності відповідних висновків райсанепідемстанций і дозволу на розміщення цистерн з квасом.
За матеріалами: "Інтерфакс-Україна", прес-служба КМДА
Коментарі
1