Авіакомпанія Дніпроавіа Ігоря Коломойського придбала 14 літаків Embraer. Це дозволить перевізнику стати найбільшим гравцем на ринку внутрішніх і середньомагістральних перевезень, повідомляє газета Дело.
Авіакомпанія Дніпроавіа, підконтрольна бізнесмену Ігорю Коломойському, оформила лізингову угода про отримання 14 регіональних літаків Embraer-145, що раніше належали італійській компанії Alitalia.
Таким чином, флот компанії буде складатися з 25 машин Embraer-145, 6 машин Boeing-737 і одного Boeing-767. Поки всі 14 суден ще не пройшли реєстрацію в Україні і знаходяться у Франції та Італії, де проходить перефарбування бортів в ліврею "Дніпроавіа".
"За графіком, першого судно має прийти до нас вже в лютому", - уточнив комерційний директор компанії "Дніпроавіа" Сергій Посилаєв.
Embraer-145 - ідеальний літак для внутрішніх рейсів. На маршрутах, де раніше раз на день експлуатувався Boeing-737 більш ніж на сто посадочних місць з рівнем завантаження вище середнього, можна буде пустити борт Embraer-145 на 50 місць двічі на день.
Одночасно цей тип літаків дозволить "Дніпроавіа" здійснювати перельоти в європейську частину Росії, на Близький Схід і охопить практично всю Європу, за винятком Іспанії та Португалії.
Дніпроавіа придбала всі судна типу Embraer-145, які були в італійського перевізника Alitalia. За інформацією газети, угода виявилася вигідною для української авіакомпанії.
Цьому сприяло і важке фінансове становище Alitalia, 49,9% акцій якої належить державі. Компанія перестала приносити прибуток ще в 2002 році. Ще більш серйозно по італійському перевізнику вдарила криза. Так, на кінець року борг компанії досяг 1,2 млрд. євро.
У самій компанії, а також у ПриватБанку, який курує фінансові питання "Дніпроавіа", коментувати суму угоди відмовилися. Тим часом, за офіційними даними, вартість одного нового літака Embraer-145 коливається в межах $ 20-25 млн.
Втім, вік придбаних літаків становить від 7 до 10 років. Крім того, передача флоту оформлена на умовах лізингу, тому розмір щомісячного лізингового платежу встановлюється умовами контракту.
Крім того, за інформацією Дела, частина Embraer-145 будуть віддані в мокрий лізинг ще одному авіаційному активу Ігоря Коломойського - авіакомпанії "АероСвіт". "У АероСвіта" є призначення, а у "Дніпроавіа" - літаки", - констатує Олександр Кава. Так, з кінця березняа з літнім розкладом компанія відновлює перельоти з Києва в Белград, Будапешт, Бухарест, Дюсельдорф, Гамбург і Стокгольм. Попередньо планується, що частина цих рейсів буде виконуватися саме літаками Embraer-145, що належать "Дніпроавіа". У самому "АероСвіті" прокоментувати цю інформацію не змогли.
Коментарі
4