Надзвичайно високий рівень смертності в ДТП в Україні пов'язаний не з якимись "особливостями" українців, а з відсутністю відповідних умов на дорогах країни.
У взятій для прикладу Польщі на трасі фізично дуже складно потрапити в дорожню аварію, - про це написав журналіст Денис Казанський на своїй сторінці у Facebook.
"На польських автобанах немає перехресть - тільки розв'язки. В кожну сторону йде по кілька смуг. Зустрічні дороги розділені відбійниками. Поблизу населених пунктів дороги огороджені спеціальними щитами заввишки в кілька метрів. Ні в одному місці траса не йде через місто або село. Скрізь яскрава і зрозуміла розмітка. Про якість дорожнього покриття я навіть не говорю. Тут на трасу не вискочать кози. Не вискочить з другорядної дороги жигуль з п'яним водієм. Фізично неможливо виїхати на зустрічну смугу. Аварійна ситуація практично виключена. Перед кожною розв'язкою завжди стоять зрозумілі покажчики", - пише Казанський.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: П'яна водійка кидалася на правоохоронців після ДТП
Також журналіст стверджує, що високий рівень смертності на українських дорогах безпосередньо пов'язаний з корупцією.
"Ніколи не слухайте чиновників, які будуть розповідати вам, що висока аварійність на наших дорогах від того, що у нас "поганий народ". Висока аварійність у нас від того, що наші дороги жахливі. Висока аварійність - через корупцію. Через те, що мудаки за 25 років не збудували в Україні жодного автобану, який міг би відповідати польському. ЖОДНОГО! Та що там автобан, вони Шулявський міст не можуть довести до тями. Зараз знову чую в Україні заклики повернути на дороги ДАІ. Смішно це чути. У Польщі на всій дорозі від Ягодина до Гданьска не побачив на трасі жодного поліцейського! Вони не потрібні, тому що ти їдеш наче по коридору, і шансів порушити ПДР на такій трасі у тебе практично немає. Щоб не було аварій, дороги треба будувати нормальні, а не здирників з паличками уздовж них розставляти", - обурюється Казанський.
"І так, за весь шлях я ні разу не побачив на дорозі "маршрутку", - додає також журналіст.
Кількість дорожньо-транспортних пригод в Лондоні останнє десятиліття зменшилася на 50%. Для цього в британській столиці протягом багатьох років скорочували кількість автоперевезень, додали пішохідні зони та виділили вулиці для автобусів та велосипедів.
Коментарі
1