Популярний відеохостинг YouTube, що належить інтернет-корпорації Google, почав розгортати для всіх своїх користувачів нову головну сторінку. Тим не менш, "обличчя" сайту - над яким відеосервіс почав працювати ще минулого місяця, роблячи особливий наголос на рекомендації роликів - все ще перебуває в експериментальному режимі.
За словами менеджера по продуктах YouTube Брайана Гліка, рішення оновити стартову сторінку сервісу зараз було прийнято після численних позитивних відгуків від користувачів.
"Згідно з опитуванням більше 100 тисяч користувачів, нова головна сторінка стала набагато краще", - повідомив Глік в інтерв'ю техноблогу TechCrunch.
Зокрема, YouTube видалив деякі мало популярні віджети, включаючи Videos Being Watched Now ("Зараз дивляться"), а Spotlight ("Відео в центрі уваги") і Featured Videos ("Відео від партнерів"), які "переїхали" в праву частину сторінки. Це було зроблено для того, щоб ліва сторона сервісу стала більш персональною, пояснив Глік.
За його словами, саме персоналізація стала головною особливістю нової стартової сторінки - YouTube тепер пропонує ролики, які сподобалися друзям користувача, відео з каналів і інший контент, які YouTube рекомендує користувачеві, грунтуючись на його смаках.
За матеріалами: Вести
Коментарі