вівторок, 17 листопада 2009 08:15

Львів готує автобуси для "Євро-2012"

Автор: фото: Ігор ХОМИЧ
  Новий ”СітіЛАЗ” у цехах Львівського автобусного заводу. Країна потребує до чемпіонату ”Євро-2012” 1200 нових автобусів, 800 з них мають бути підвищеного комфорту
Новий ”СітіЛАЗ” у цехах Львівського автобусного заводу. Країна потребує до чемпіонату ”Євро-2012” 1200 нових автобусів, 800 з них мають бути підвищеного комфорту

"Ці автобуси наповнювали мішками з піском і скидали з кількаметрової висоти. Не розбилося навіть скло", — розповідає Олена Муляк, 40 років, керівник прес-служби Львівського автобусного заводу. Веде цехами заводу на вул. Стрийській у Львові. У них робітники миють автобуси марки "НеоЛАЗ" і "СітіЛАЗ".

Підприємство пропонує країні купити їх для перевезення пасажирів під час "Євро-2012". Нещодавно ЛАЗ представив їх на найбільшій автобусній виставці "Бусворд Європа" в бельгійському місті Кортрейк. Міста — учасники чемпіонату Євро-2012 потребують в Україні загалом 1200 автобусів. 800 із них мають бути комфортабельними.

Олена Муляк каже, що в автобусах сертифіковані всі деталі та агрегати: двигун, метал, навіть фарба. Необхідні труби експортують зі Швеції та Німеччини, бо в Україні немає металу необхідної міцності.

Жовтий "СітіЛАЗ" — 12-метровий пасажирський автобус на 120 місць. У його салоні просторо, пластикові крісла обшиті синьою тканиною. Коштує машина — 1 млн 600 тис. грн.

Блакитний "НеоЛАЗ" із 51 місцем розрахований для туристичних перевезень. Під час "Євро" ним їздитимуть гості міста. Обладнаний клімат-контролем, аудіо-, відеосистемою, холодильником, кавоваркою, туалетом. Коштує 2 млн грн.

— Конструкторське бюро ЛАЗу вперше в Україні розробило транспорт за європейськими стандартами. Це низький рівень підлоги, місця для інвалідів, відкидний трап, покращений дизайн. Схожі виготовляють у Німеччині або на заводі "Сканія". Двигун відповідає стандартам Євро-5, комплектація від кращих виробників — корпорацій МАН і "Мерседес". Прорахована ширина автобуса, відстань між сидіннями, навіть колір поручнів відповідає нормам.

Львівські конструктори останні роки стажувалися за кордоном. ЛАЗ сподівається на участь у тендерах інших країн.

— Український ринок не може спожити те, що ми пропонуємо. Тому орієнтуємося на Євросоюз, зокрема, на Угорщину і Румунію. Українські туристи вже бачать вітчизняні тролейбуси — у Болгарії.

9 листопада ЛАЗ продав Львову два автобуси-"гармошки". На маршруті N5 вони здійснюють соціальні рейси. Один автобус заміняє вісім маршруток, уміщає 210 пасажирів, за зміну перевозить 2 тис. людей. Коштує 2 млн 300 тис. грн.

— Проїзд у ньому — гривня, для студентів — 50 копійок, пенсіонерів возять безкоштовно. У місяць львів"яни економлять 150 тисяч. У Києві їздять 140 львівських автобусів.

Зараз ви читаєте новину «Львів готує автобуси для "Євро-2012"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути