пʼятниця, 10 лютого 2017 07:25

"Народу — море, люди возмущаються. А я спокойно зайшла в указане время"

Автор: УНІАН
  Донори здають кров для поранених бійців АТО у головному військовому госпіталі 3 лютого. Не вистачає крові з негативним резус-фактором, а також третьої групи з позитивним.
Донори здають кров для поранених бійців АТО у головному військовому госпіталі 3 лютого. Не вистачає крові з негативним резус-фактором, а також третьої групи з позитивним.

— Девушка, электрон­ную очередь ­нужно было дома оформлять! А здесь — только живая, — кричить жінка, на вигляд років 50, із волоссям рубінового кольору. Відволікається від розмови по телефону в черзі до отоларинголога районної поліклініки на вул. Мостицькій, 9. Пополудні 3 лютого вона — перша на прийом до лікаря. За нею ще шестеро.

У медзакладі місяць тому запровадили електронну чергу. Це ініціатива Міністерства охорони здоров'я. Записатися можна двома способами. На сайті helsi.me в пошуковику вказати адресу проживання, спеціальність лікаря або його прізвище. Потім знайти потрібного фахівця, обрати зручний час, вписати номер телефону й особисті дані. Або ж подзвонити в реєстратуру поліклініки.

У коридорі на третьому поверсі людей приймають сім сімейних лікарів та два отоларинголога. На дверях кожного кабінету висить графік роботи. Лор Наталія Аксьонова приймає з 14:00 до 15:00 за електронною чергою. Далі до 19:00 — за звичайною.

— МОЗовские правила никого тут не волнуют. Все только по живой очереди. Поэтому я хожу, как привыкла, — каже 29-річна Ірина Маліновська. Поправляє розстібнуту дублянку.

— Та ви шо! Електронна черга — це ж так просто, — говорить 57-річна Тетяна Дутчак. Час від часу позирає на годинник у мобільному. Їй призначили на 14:00. — Треба з паспортом зарегістріруваться у спеціальну базу, внизу в реєстратурі. Там дають номер телефону. По ньому записуєшся до врача. Я минулого тижня приходила до невропатолога. Народу — море, люди возмущаються. А я спокойно зайшла в указане время. Доктор сказав, що приймає спочатку тих, хто в електронній черзі.

В іншій частині коридору сидить 20-річний Владислав Серпов. У нього висока температура, нежить і кашель. Мовчки пропускає Тетяну Дутчак.

— Я слышал об электронных очередях, но не пробовал. Всегда прихожу под конец приемных часов, когда людей меньше, — говорить Владислав.

— Наступний, — чути із сусіднього кабінету терапевта. З крісел одночасно встають чоловік із портфелем і жінка у плетеному светрі.

— Перепрошую, я записаний на 14:00, — чоловік заходить. Жінка повертається на своє місце.

— Раніше висиджував у черзі по півдня. Місяць тому прочитав про нововведення. Зареєструвався на сайті, підійшов із паспортом. Мене внесли в базу даних, — каже 49-річний Василь Троценко. — Якщо мене не хочуть пропускати, заходжу до лікаря з іншою людиною. Кажу, що я по електронній черзі. І на прийом запрошують мене.

Медикам не вистачає комп'ютерів

Проект "Поклінініка без черг" стартував наприкінці серпня 2016 року. Першими до нього долучилися Консультативна поліклініка Київської обласної клінічної лікарні №1 та Київський міський дитячий діагностичний центр.

— У районних поліклініках електронні черги впровадили експериментально, — розповідає Богдан Легінь, начальник Подільського райуправління охорони здоров'я. — Активно залучати громадян до нововведення зараз не можемо. В електронній системі уже 1168 осіб. Якщо всі підуть реєструватися, ми не впораємося. Не всі медики пройшли навчання, немає комп'ютерів. Не можемо поки що завести електронну картку пацієнта. Сервіси можна буде запустити, коли лікарям надійдуть планшети від спонсорів.

Зараз ви читаєте новину «"Народу — море, люди возмущаються. А я спокойно зайшла в указане время"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути