Голландський авіаперевізник KLM створив нового робота Care-E для допомоги пасажирам в аеропортах.
Синій візок-помічник вміє самостійно рухатись, сканувати посадкові талони, перевозити багаж та вказувати пасажирові шлях до воріт посадки. Про це пише Dаily Mail.
Розуміючи, який стрес переживають пасажири, вирішили зробити їхнє перебування в аеропорту максимально комфортним, кажуть у KLM.
Пасажирові треба покласти свій багаж вагою до 40 кг на робота-носильника і просканувати посадковий талон.
Робот сам прокладе маршрут до посадкових воріт та їхатиме поряд із пасажиром зі швидкістю 5 км/год - середня швидкість людини під час ходьби. Care-E має інтерфейс, схожий на обличчя, і взаємодіє з пасажиром за допомогою звуків.
Якщо пасажирові треба в туалет або до магазину dutу free, він може запрограмувати робота на очікування.
Care-E постійно отримує нову інформацію щодо рейсу пасажира, якого супроводжує. Якщо ворота для посадки на рейс зміняться, робот одразу про це дізнається та побудує новий маршрут.
До кінця 2018 року таких помічників планують поселити в міжнародних аеропортах Нью-Йорка та Сан-Франциско США.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple найняла екс-працівника Google для створення штучного інтелекту
2015-го авіакомпанія KLM створила робота Спенсера, який працював у аеропорту Схіпхол в Амстердамі і допомагав пасажирам знайти дорогу до потрібних воріт посадки.
Китайська компанія Lenovo і науковці з Південно-східного університету провінції Цзянсу створили "розумну футболку". Одяг спостерігає за станом серця. Може повідомити свого власника про перші симптоми хвороби.
Коментарі