Ексклюзиви
понеділок, 24 квітня 2017 11:12

Купуємо б/в скутер: на що звернути увагу

Купуємо б/в скутер: на що звернути увагу

Весною і влітку найкращим транспортним засобом є скутер. Він швидший за велосипед, але економічніший і зручніший у користуванні, ніж автомобіль. Водії скутерів практично завжди уникають заторів. До того ж, багато скутерів настільки милі, що їх вважають романтичним транспортом.

Окрім всіх плюсів, радує і їхня вартість. Потриманий моторолер обійдеться від 4 тис. грн. Втім, як і під час будь-яких важливих покупок, слід зважати на деякі деталі, щоб придбати якісний скутер.

"Перш за все, потрібно звертати увагу на цілісність пластику. Він не має бути побитим чи тріснутим. В іншому випадку це говорить про те, що скутер або падав, або мав до себе не дуже гарне ставлення. Те саме стосується і почовганого кузова. У цьому немає нічого критичного, але треба мати на увазі, якщо власник не слідкував за зовнішнім станом транспорту, то не факт, що він слідкував і дбав про загальний технічний", - каже Gazeta.ua організатор Ретро скутер клубу та засновник бренду District Сергій Нікітін. Він розповідає, як правильно обрати потриманий скутер.

1. Окрім цілісності пластику, скутер повинен мати рівну раму, не вигнуту. Це можна перевірити, якщо під час їзди скутер хилить то ліворуч, то праворуч. Це означає, що він не один раз падав і був у ДТП.

2. Дим від вихлопу не повинен бути темного кольору, а світлого і прозорого. Взагалі краще, щоб він не дуже "димів".

3. Двигун скутера не має видавати якихось зайвих чи невластивих звуків. Якщо він "деренчить", може мати проблеми з вихлопною - прогорілу прокладку, скоріше всього, або потрібно підкрутити болти, які тримають вихлопну. Якщо скутер "свистить", то може перетертись ремінь варіатора і в майбутньому скутер не поїде. Якщо "гуде" - говорить про проблеми у редукторі, там погана змазка або немає масла чи зносились його елементи.

У хорошому стані двигун звучить рівномірно, без різких "свистячих" звуків. А деякі скутери досить голосні через свій двигун - так їх сконструювали.

4. Перевірте електроніку, чи фара працює без перебоїв, і чи тримається у "гнізді". Часто через необережну їзду на українських дорогах, фара починає випадати.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Свято у стилі ретро: серед літаків покажуть більше 900 ретроавто

5. Колеса повинні бути не погнутими. Хоча зберегти їх в ідеальному стані дуже важко, зважаючи на стан наших доріг. Краще всього завести скутер на діагностику перевірити балансування, щоб не було "вісімок". Колеса потрібно перевірити, чи тримають вони тиск - якщо колесо спустить під час руху, можна втратити управління і врізатись у щось чи впасти.

6. Якщо скутер не заводиться з кнопки, це свідчить про те, що сів акумулятор. Також про це можуть говорити слабке світло фари або поворотники, які погано блимають. Свіжий акумулятор обійдеться в середньому 300-350 гривень.

7. Якщо скутер довго розганяється - це не ознака його неякісного стану. Скутери мають "грузики" у варіаторі: чим вони більші, тим довше набирає він швидкість. Причому, швидкість у них більша, ніж у тих, що мають легші "грузики". Скутери з меншими "грузиками" скоріше розганяються, але у них мала максимальна швидкість.

Якщо скутер має легкі "грузики", але погано розганяється, варто подивитись, чи не обвис у нього ремінь варіатора.

8. Не варто купувати китайські скутери, вони погано зібрані. Часто навіть будучи новими, ніхто не хоч їх ремонтувати.При заміні, наприклад, поворотника, скутер взагалі перестане заводитись. Тому жодне поважаюче себе СТО не хоче братись за китайські скутери, бо можуть потрапити у безкінечний колообіг ремонтування. І господар такого скутера ризикує залишитись без грошей, витративши все на деталі і обслуговування.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий Citroen C3 показали в Україні

Для економії грошей і нервів, краще купувати моторолери японського виробника. Зокрема, такі бренди, як Yamaha, Honda, Suzuki. Вони, як і японські автомобілі, славляться якістю. До того ж вони є найбільш дешевими і доступними в обслуговуванні.

Серед європейських виробників можна виділити скутери Vespa - мають вінтажний стиль, Pegeut - це сучасні скутери та Aprilia - більш спортивного типу. До речі, найбільш дорогим в обслуговуванні є скутер бренду Vespa. Деталі до нього найдорожчі і дефіцитні, тому що скутер сам коштує в середньому 2 тис. доларів і в Україні їх дуже мало, щоб завозити сюди деталі.

Зараз ви читаєте новину «Купуємо б/в скутер: на що звернути увагу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути