Автомобільний бренд Mini виявився на 87-му місці рейтингу найдорожчих брендів від Interbrand.
Він обігнав Ferrari на одну сходинку.
Mini оцінюють в $5,11 млрд, а Ferrari в $4,87 млрд.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Tesla відмовилася від найдешевшої Model S
Рейтинг формується, ґрунтуючись на фінансовий успіх послуг і продукції різних світових брендів, а також за рахунок ролі бренду в ціноутворенні компанії.
BMW відстав від Land Rover тільки на $1 млн. З січня цього року рівень продажів бренду на світовому ринку виріс на 3,1%, завдяки конкурентному попиту на Mini Convertible і Mini Countryman, які спостерігають приріст в 20,3% та 12,9% відповідно.
Раніше в компанії MINI вирішили відмовитися від випуску спортивних автомобілів. Найімовірніше саме це зіграло ключову роль у правильному розподілі коштів і, як наслідок, зростанні популярності.
Коментарі