7-9 травня відбувся IV Міжнародний фестиваль стилю "РетроФест". Цього року в місті зібралося близько 40 ретромобілів. Більшість із них брали участь в традиційному ралі, а деякі дивували відвідувачів своєю унікальною історією.
ГАЗ-23, 1968 року випуску
Офіційно в закритих документах ГАЗ-23 найменувався як "швидкохідний автомобіль" або "машина супроводу". Крім цього модель призначалася, як спецавтомобіль для КДБ і інших спецслужб СРСР. Пересічні громадяни її купити не могли.
"Якось із експертом і ретровиком Євгеном Смирновим знайшли в базі ДАЇ запис про автомобіль такої моделі. Спочатку не повірили власним очам, але розшукали власника, зателефонували і поїхали на оглядини. "Доганялка", але дуже в некомплектному стані", - говорить власник автомобіля ГАЗ-23 Дмитро Гвоздєв.
Перед покупкою чоловік вагався близько шести місяців. На реставрацію Дмитро витратив три роки, адже намагався відтворити вигляд максимально близький до заводського.
"Я з моєю Ракетою вже 16 років разом. Хоч і рідко мандруємо зараз, але перемоги маємо", - додає власник.
Перший публічний показ автомобіля відбувся на святкування 50-ї річниці марки ГАЗ в 2006 році. Крім цього, Дмитро Гвоздєв уже відвідував "РетроФест" 10 років тому.
Модель сконструювали на основі "Волги" ГАЗ-21 . Машину спроектували так, що зовні її практично неможливо розрізнити з 21-ю моделлю. Крім цього, з неї для ГАЗ-23 брали й інші частини, наприклад систему гальм.
Також автомобіль має відмінну автоматичну коробку перемикання передач від ГАЗ-13 "Чайки". У першій є управління режимами, з коробки видніється наявність важеля.
Citroen CX, 1984 року випуску
Citroen CX – це великий Citroen, що замінив собою легендарний DS у 1974 році. Він отримав титул авто-року в 1975 році. Саме на цій моделі досліджували та створювали маршрут для ралі "Від фортеці до фортеці" на "РетроФест-2019".
"На автомобілі я подолав 243 кілометри, допоки розшукував найкращий шлях для учасників. Як результат, маршрут від Кам'янця-Подільського до Хотина склав 82 кілометри", - каже власник автомобіля Citroen CX Богдан Бондаренко.
За три дні машина сумарно подолала 2,5 тис км. Подекуди власник супроводжував на машині учасників ралі і навіть доставляв суддів на пости.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Швидкість, мішки на голові і старовинні авто - відбулося ретро-ралі
"У гарну та суху погоду мій Citroen CX є основним засобом для пересування. Зазвичай це період з початку квітня по кінець жовтня", - підсумовує власник машини.
За попередній рік Богдан Бондаренко проїхав на машині близько 15 тис км. А "зимував" автомобіль у шоурумі в офіційного дилера Citroen, що у Харкові.
Автомобіль має несучу раму та надзвичайно низький опір повітрю. Завдяки гідравлічній підвісці можна легко змінювати кліренс. Крім цього, Citroen CX перший автомобіль, який отримав кермові пелюстки.
Завдяки підвісці машина має змогу поглинати великі нерівності. Заднє скло автомобіля увігнуте всередину. Таке дизайнерське рішення допомагає йому менше забруднюватися в негоду.
De Soto S-6, 1939 року випуску
De Soto S-6 - єдиний автомобіль в Україні. Свого часу аналогічний транспортний засіб мала сім'я відомого мультиплікатора - Волта Діснея.
"Спершу я не міг зрозуміти, що це за автомобіль. Покупка була абсолютно раптовою. Після, я витратив ще вісім років на реставрацію машини", - говорить власник De Soto Сергій Зайцев.
Необхідні деталі чоловік замовляв з Америки. Самотужки зробив частини передніх крил, реставрував салон та замінив інші запчастини, які пошкодила корозія.
"Бувало, що й на колінах у гаражі виготовляв деякі деталі. Намагався максимально точно відтворити їх за фотографіями", - відзначає власник.
На РетроФест-2019 машина отримала перше місце в конкурсі елеганції та друге місце на заїзді ралі.
Коментарі