"Усі хочуть "елантру", — нахвалює нову модель легковика "хюндай" телевізійна реклама. Обираємо її для випробування.
За кермо сідає водій із 10-річним стажем Олександр Панченко. Заводить. У салоні двигуна не чутно, хоча тахометр показує 5 тис. об./хв. Їдемо вул. Глибочицькою. Посеред неї — трамвайні колії. Розбиті бетонні плити не міняли років 30. У машині чутно лише глухі удари на вибоїнах.
— Підвіска супер, — хвалить Олександр Панченко, 28 років. — Так ніби по рівному їдемо. Мій "ланос" на цій дорозі торохтить.
На вул. Електриків в"їжджаємо у плавний поворот на швидкості 80 км/год. Машина відчутно нахиляється.
— Це через м"яку підвіску, — веде далі водій. — У легковиках завжди так: або керованість із жорсткою підвіскою, або комфорт. "Фольксваґени" та "шкоди" теж жорсткіші за "елантру".
На прямій трасі водій різко повертає кермо управо та вліво, перевіряючи керованість.
— Керування мляве, не дуже поганяєш. Ця машина для спокійної їзди містом.
Оглядаємо салон "елантри". Розміщуємося удвох на задньому сидінні. Між нашими плечами залишається проміжок 30 см. Дах над заднім сидінням має пологий спуск. Простору над головою обмаль.
— Високий чоловік упиратиметься головою в стелю, — робить висновок водій. — Та назагал комфортно. Якщо передні сидіння повністю відсунути назад, коліна задніх пасажирів ледве впираються у них. Бачу, у спинках передніх сидінь "елантри" є пластмасові вкладки. Якщо пасажир і впиратиметься колінами, водій їх не відчує на своїй спині. В "ланосі" з цим гірше.
Пластикові деталі салону виглядають солідно. На вибоїнах не риплять. На передній консолі — управління клімат-контролем. Аудіосистема має СD-програвач на шість дисків. Бортовий комп"ютер убудований у панель приладів. На кермі вмонтовано управління магнітолою.
Олександр зауважує, що об"єм багажника — 460 л. У його "ланосі" — 322 л. Заднє сидіння має дві кнопки з боку багажника. Це дозволяє швидко скласти сидіння.
Столицею ми проїхали 30 км. Бортовий комп"ютер показує середню швидкість — 50 км/год. Витрата бензину — 8,6 л/100 км.
26-річний киянин Юрій Іващенко має "Шевроле Авео". Пропонуємо йому випробувати "Хюндай Елантру" на автотрасі Київ–Чернігів.
"Авео" може різко кинути вбік від вихору зустрічної вантажівки
— Салон більший, ніж у моїй "авео". Мотор потужніший, приємно гурчить, — робить оглядини Юрій. — Тримає трасу чудово. Мою "авео" може різко кинути вбік від вихору зустрічної вантажівки. Я завжди міцніше тримаюся за кермо.
Потужності "елантри" вистачає для швидкого обгону. Для зупинки достатньо легко натиснути гальма.
— Акселератор м"який. Я нібито й не тисну на нього, а машина набирає швидкість. У мене в "авео" він жорсткіший, — каже Юрій.
Дорогу до Чернігова "елантра" йде на 110 км/год. Середня витрата бензину — 6,4 л/100 км.
— Така економність радує. Це ж ми їхали з увімкненим клімат-контролем. Моя "авео" спалила б десь літрів дев"ять. Після обкатки витрати впадуть на літр, — каже Юрій Іващенко.
Базова комплектація "Хюндай Елантри" коштує 131,7 тис. грн.
"Елантра" вища та ширша за схожі моделі
Седан українського збирання "Шевроле Лачетті" та корейська "Кіа Черато" за технічними характеристиками схожі на "Хюндай Елантру". Всі три мають двигуни на 1,6 л. Однак у "шевроле" він менш потужний, має 107 к. с.
Найбільший багажник у "елантри", найменший у "кіа" — 345 л. Усі три моделі мають у базовій комплектації дві подушки безпеки, антиблокувальну систему гальм, регулювання висоти керма, електричне регулювання бічних дзеркал, кондиціонер та аудіопідготовку.
Обидва корейські авто мають колеса діаметром 15 дюймів. У "шевроле" — 14. "Елантра" на 2–5 см вища і ширша за "черато" і "лачетті".
На автотрасі найекономнішою буде "кіа". Вона споживає 5,5 л/100 км. У місті "лачетті" й "черато" треба 9,1 л. А "елантрі", за паспортом, — 10 л.
Найдешевша "Шевроле Лачетті" — 106,2 тис. грн. Гарантія однакова — 5 років або 100 тис. км пробігу.
Коментарі