Кейт Вінслет стала обличчям американської марки St. John, яка славиться трикотажними речами класу люкс, в квітні цього року. На відповідальній посаді актриса змінила Жизель Бундхен, Келлі Грей, Карен Елсон та Анджеліну Джолі.
У травні світ побачив перші знімки рекламної кампанії St.John, а зараз з'явилося промо-відео з Кейт Вінслет у головній ролі. За сценарієм, Кейт репетирує на сцені старовинного театру в речах St.John і розповідає про тісний зв'язок одягу і способу життя.
"Бути стильною і почуватись комфортно, підібрати одяг за невеликий відрізок часу - іноді це може бути справжнім викликом. У цьому можуть допомогти речі St. John. Ви можете виглядати елегантно і по-справжньому шикарно, не докладаючи особливих зусиль", - зазначила актриса .
"Не тільки моделі можуть носити ці речі. У мене не тіло моделі, а форми звичайної жінки. Я намагаюся носити речі, які б показували одночасно і мою силу, і мою жіночність. Це ті речі, які я б носила, все дуже зручно", - додала Вінслет.
"Останнім часом мене найбільше надихають жінки-матері. Ти повинна встигати все, і іноді трапляються такі моменти, коду ти кажеш собі: "Все, більше не можу!". А на наступний день ти збираєшся і продовжуєш свій шлях. Такі жінки мене по-справжньому надихають. Такі жінки - приклад для підростаючого покоління. І такою намагаюся бути я для своєї дочки", - підсумувала знаменитість.
Коментарі
1