Найчастіше за знижками продають засоби жіночої гігієни та зубні щітки – 75% і 64% відповідно.
За меншою ціною пропонують купити підгузники, бритви, засоби для прання, шампуні і зубні пасти. Такі дані дослідження Nielsen Promo Pressure, пише rau.ua.
Також зі знижками часто можна купити каву, вафлі, чай, пиво і шоколад.
У першому півріччі 2018 року покупки по акціям у середньому склали 27% продажів продовольчих категорій. В аналогічний період минулого року показник був на 2% менше.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як купувати в інтернеті вигідно й безпечно?
Непродовольчі товари зі знижками у першому півріччі поточного року купували частіше – 54% продажів.
"Виробники і рітейлери реагують та розширюють асортимент товарів зі знижками. Однак деякі великі гравці ринку чинять упертий опір і не грають в знижки. Вони використовують розумну промо-стратегію. У результаті чого успішно просувають свій бренд або товар", - каже Олег Свиридов, керівник підрозділу спеціальної аналітики Nielsen в Україні.
У січні-червні 2018 року в інтернеті українці найчастіше шукали нерухомість, товари для спорту, брендовий одяг та взуття. Незмінним лідером з 2014-го за кількістю запитів залишився "велосипед". Його шукали понад 550 тис. разів. Також українці цікавилися купівлею диванів, квартир, одягу, взуття. До найпопулярніших запитів у інтернеті також увійшли "ноутбук" та "холодильник".
Коментарі