Контроль над кількістю пасажирів у громадському транспорті має організовувати влада на місцях.
Пасажири повинні їздити в масках та дотримуватися дистанції, розповів Gazeta.ua директор програми "Інфраструктура" Українського інституту майбутнього, засновник громадського об'єднання "Інфраструктурна рада" Володимир Шульмейстер.
"В іншому разі за місяць зіткнемося з новим спалахом коронавірусу. Знову все треба буде закривати. Це буде ще згубніше для економіки. Вона не зможе працювати", - сказав експерт.
Аби не було транспортного колапсу, у містах слід зняти пікове навантаження на автобуси, тролейбуси, трамваї. Для цього слід розтягнути в часі робочий графік підприємств.
"Наприклад, одні мають починати о шостій ранку, інші на годину пізніше. І так само закінчувати робочий день, із зсуненням. Тоді транспорт працюватиме рівномірно. Те ж саме стосується метро. Воно має перевозити пасажирів з розтягнутим у часі піком", - додав Шульмейстер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мінінфраструктури представило план поновлення роботи транспорту
Транспорт не повинен перевозити пільговиків, вважає спеціаліст: "Це зробити просто - потрібно лише монетизувати пільгу і скидати гроші для оплати проїзду на картку. Таке варто було впроваджувати ще у квітні. Цим приберемо з маршрутів пенсіонерів, яких найбільше серед пільговиків".
У нових умовах перевізникам може бути невигідно працювати - і вони вимагатимуть підвищити вартість проїзду.
"Тут має підключатися місцева влада: розмовляти з транспортниками, виділяти кошти на покриття збитків, ставати замовниками в таких компаній. Інакше підприємства довго не протримаються", - підсумував Володимир Шульмейстер.
Із 22 травня в Україні запрацює наземний міський та приміський транспорт. Салони автобусів, тролейбусів, трамваїв мають заповнюватися людьми не більш як наполовину. Пасажири, водії та кондуктори повинні бути в масках.
Метрополітен запрацює з 25 травня.
Коментарі
1