субота, 20 серпня 2016 12:10

Топ-5 помилок рестораторів, які відлякують клієнтів

Топ-5 помилок рестораторів, які відлякують клієнтів
avrora-restoran.com.ua

У кризовий час ресторани мають бути лояльнішими до клієнта, ніж зазвичай. Однак не завжди ресторатори готові завойовувати прихильність нових відвідувачів. Через це протягом останніх двох років зачинилося багато закладів. Про це в коментарі Gazeta.ua розповіла Олена Стадник, експерт компанії Pro Capital Investment.

За її словами, багато помилок ресторанів пов'язані з неправильним місцем розташування, інтер'єром, відсутністю концепції.

Помилка №1. Кухня не відповідає ресторану

Нерідко кухня і концепція закладу різняться. Це стратегічна помилка. Таке трапляється через брак висококласних фахівців.

"Ресторатори не завжди готові платити за роботу висококласним спеціалістам. На цьому втрачають можливість отримати доходів на якості страв, а також іменитості кухаря", – каже експерт.

Помилка №2. Занадто довге меню

Занадто довгий перелік страв – не перевага, а помилка ресторатора.

"Для відвідувача закладу це несе незручності при виборі страви. Поки проглянеш меню до кінця, можна забути, що було на початку. Для ресторану – зайві матеріальні витрати. Дохід від продажу страв формується за принципом "двадцять на вісімдесят". 20% страв забезпечують 80% доходу", – каже Олена Стадник.

Меню має бути лаконічним та акцентувати на головних стравах.

"Це дозволить розробити план закупок, налагодити зв'язки з одним або двома постійними постачальниками продуктів та мінімізувати залишки прострочених продуктів", – каже експерт.

Помилка №3. Немодні страви

Ще одна проблема з меню – його невідповідність сучасним кулінарним тенденціям. Постійний відвідувач прагне скуштувати щось нове. Найменш вживані страви треба виводити з меню.

Помилка № 4. Фотоменю

Для клієнта побачити страву на фото – це плюс. Іноді люди соромляться здатися необізнаним і запитати у офіціанта, що це за страва. Однак для ресторану захоплення фотоменю може мати зворотній ефект.

"Приготування страви - не автоматизований фаст-фуд. Невідповідність зовнішнього вигляду страви фото цілком імовірне", – каже Стадник.

Помилка №5. Заощадження на персоналі

В ресторанах і кафе бракує кваліфікованого персоналу. Через невисоку заробітну плату у робітників немає мотивації. Ресторанні професії непрестижні.

"Дається взнаки неправильний перерозподіл прибутку. Зазвичай найбільше отримує адміністрація і власники закладу. Основний виробничий та обслуговуючий персонал залишається без заохочення", – переконана експерт.

Помилка №6. Надмірне захоплення акціями.

У ресторанах і кафе прибуток нерідко сягає 300-400%. Тому третій коктейль у подарунок рідко спрацьовує в мінус для закладу. Коли акції закінчуються, новий рівень цін стає неочікуваним для постійного клієнта. Через це він відмовляється від страви чи шукає альтернативу.

Помилка №7 Незручності в обслуговуванні

У деяких ресторанах і досі не можна розрахуватися карткою. Інші відмовляють у бронюванні столиків.

Найбільше ці помилки виникають в окремих закладах з незначним фінансуванням. Мережі ресторанів чи досвідчені гравці рідко припускаються таких помилок.

Зараз ви читаєте новину «Топ-5 помилок рестораторів, які відлякують клієнтів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути