Ексклюзиви
пʼятниця, 11 грудня 2015 19:13

За рік купують кілька люстр по 100 тисяч гривень

За рік купують кілька люстр по 100 тисяч гривень

Робити бізнес можна й від лампочки, головне — вибрати правильну стратегію. Про це кореспондентові Gazeta.ua розповів власник одного з найбільших Інтернет-магазинів світильників в Україні Володимир Ільєнко. Він очолює Інтернет-магазин "e27.ua".

Якщо покупець не може помацати, йому треба дати можливість вибирати не з кількох десятків варіантів, а з кількох десятків тисяч.

"Ще на самому старті вирішили зробити Інтернет-магазин люстр з найбільшим вибором. Зараз працюємо з 600 фабриками з Польщі, Німеччини, Австрії, Італії. Пропонуємо на вибір 54 тисячі одиниць світильників, люстр і різної світлотехніки", – говорить Володимир.

В середньому хороша люстра обходиться від 2 до 6 тисяч гривень .Є люстри і за 20, і 100 тисяч гривень. Мінімалістична люстра "без нічого" може коштувати дорожче за кришталеву. І на такі теж знаходяться покупці.

"Скляних елементів в усій продукції набагато менше ніж всі думають. У процесі транспортування бувають випадки, коли плафони зі скла розбиваються, але це зазвичай не більше пари разів на місяць. У разі необхідності висилаємо нові плафони. При цьому додаткові витрати компенсуємо за власний рахунок. Доставляємо товари "Новою поштою" по Україні, а в Києві — ще й власним кур'єром. Найбільш складні і крихкі замовлення довіряємо тільки своєму працівнику. Забезпечити зручну та надійну доставку у цьому бізнесі найскладніше", – говорить він.

Організовував Інтернет-магазин з другом. За кілька років команда збільшилась із 2 до 15 співробітників. Стартовий капітал був невеликим – всього 20 тисяч гривень.

"Для звичайного магазину найбільші затрати пішли б на закупівлю сотень одиниць товарів. Тут важко вгадати зі смаком. В онлайн-продажі це питання менш важливе. Ми з самого початку вирішили пропонувати найбільший вибір. Найбільші витрати для Інтернет-магазину йдуть на сайт та IT-інфраструктуру. Вони набагато більші, ніж уявляє пересічний користувач. У нашому випадку вони суттєво превищують вартість оренди офісних приміщень", - говорить Ільєнко.

Найважливіше бути чесним з замовником. Товар має виглядати так, як на картинці.

"Ми пов'язані зі складами по всій Україні. На сайті вказуємо, чи є продукція і коли можемо її доставити. Найшвидше — за день чи два, найдовше товар іде 2 місяці. А якщо товару чомусь немає на складі, про це говорить позначка поруч. Людині треба розуміти, чи прийде люстра тоді, коли вона планує завершити ремонт", – пояснює він.

В Україні світильники практично не виробляють, хоча у сусідній Польщі, наприклад, в межах одного міста можна нарахувати кілька десятків виробників світлотехніки.

"Найякісніші світильники створюють європейські бренди — австрійські, італійські, німецькі. Великими промисловими потужностями виробляти світильники "вдома" володіють поляки. Польські бренди мають не настільки витончений дизайн, але при цьому у них низька вартість і гарантоване європейське виробництво. Більша частина європейських виробників із досвідом свої промислові потужності розміщують у Китаї та інших країнах. Це не означає гіршу якість, бо бренд відповідає за свою продукцію однаково і з китайської, і з австралійської фабрики", – говорить Володимир.

Починали з ідеї виробляти дерев'яні люстри у 2009 році. У стартап вклали 4 тисячі гривень. Купили пару станків і зробили "тестову" партію із 10-15 світильників в гаражі.

"З дерев'яними світильниками – це була перша затія, яка нічим не закінчилася, але дала перший досвід. Ідея прийшла сама по собі, коли ми ще зовсім не знали, чим займатися і що робити. Через 3-4 проекти, пов'язаними зі світлотехнікою, ми створили Інтернет-магазин, прообраз "е27.ua". Взяли таку назву, бо е27 — це цоколь лампочки, яка є в кожному домі, так званої "лампочки Ілліча", – говорить Володимир Ільєнко.

Товари для інтер'єру одні з тих, які хотілось би купувати в Інтернеті, тут продажі поступово переходять в онлайн. За останні 5 років навіть з урахуванням кризи ринок таких покупок в інтернеті зріс, а компаній, які пропонують це зробити, збільшилося в десятки разів.

"Коли ми входили в цей ринок, схожих магазинів в інтернеті було не більше десятка", – згадує Володимир.

У зв'язку з коливаннями курсу і кризою в економіці бюджетний сегмент освітлення істотно знизився. За останній рік дешеві світильники майже не купують. А покупців дорогого світла, до подиву продавців, менше не стало. Основний акцент останні два роки вирішили робили на більш дорогих товарах.

Зараз ви читаєте новину «За рік купують кілька люстр по 100 тисяч гривень». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути