Міністр із питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб Вадим Черниш розповів про стан Керченського мосту, який побудували росіяни після анексії Криму.
Міст побудований із численними порушеннями, заявив він під час інтерв'ю в ефірі ObozTV.
"Бравада зі сторони будівельників мосту, що міст нібито такий стійкий, що витримує будь-який землетрус, не відповідає дійсності... Він зараз у спокійному стані рухається, коли немає землетрусів... Умовно кажучи, одні частини мосту піднімаються вгору, інші рухаються вниз. Це пов'язано з тим, що, по-перше, у такому місці збудовано, по-друге, через конструкцію", – розповів він.
За словами міністра, є знімки з супутників, які фіксують, як різні частини мосту рухаються.
"Ми моніторимо, є емпіричні дані, як міст рухається. Із супутників ми бачимо, як різні частини мосту рухаються та створюють тиск на полотно"- каже він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ще стоїть. Шторми. Побачимо": блогер опублікував нові фото Кримського мосту
Міністр також зазначив, що перевірка мосту не більше, як піар президента Росії Володимира Путіна, бо мости перевіряють за допомогою великого потоку військової техніки.
"Тестовий режим, кілька КамАЗів на чолі з президентом, це не навантаження. За радянських часів мостами проганяли танки", - каже він.
Міністр зазначив, що через ненадійність споруди росіяни постійно відтерміновують запуск залізничного сполучення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Керченське "чортове колесо" розвалюється, як у Прип'яті
"Будують тунель, приблизно кілометр, у селищі Жовтневе біля Керчі. Торік, коли почали його будувати, стався зсув ґрунту і будівництво було припинено. Потім компанія із Санкт-Петербурга розрахувала, які ґрунти класти під залізничне полотно. Зазвичай рейки і шпали укладають на "подушку" з гравію і відповідних ґрунтів. Так вони прорахувалися навіть під час вибору – немає таких міцних ґрунтів зараз, щоб побудувати під'їзні залізничні колії до мосту", - сказав міністр.
Також Чорниш вказав про перетікання води з Чорного моря до Азовського. За його словами, росіяни не врахували цей факт.
Є проблема глибини самого Керченського каналу. Навіть у суміжних портах Криму треба зараз велику кількість коштів виділити для того, щоб вони функціонували, якщо вони намагаються їх запустити попри санкційний режим... Ніхто цього не прораховував, навмання побудували... Річки впадають в Азовське море, несуть пісок, мулові відкладення. Цей рух також треба прораховувати", – пояснив він.
Окупований Росією Крим продовжує перетворюватися на "сіру зону" без банків, нормального зв'язку, туристів та інвестицій.
Про це розповів експерт із питань Криму, головний редактор порталу BlackSeaNews, голова наглядової ради фонду "Майдан закордонних справ" Андрій Клименко.
Коментарі