У Києві в цьому році планується ввести в експлуатацію зупинкові платформи наступної черги міської електрички - "Сирець" та "Борщагівська".
Про це повідомили у прес-службі Київської міської державної адміністрації з посиланням на комунальне підприємство "Київпастранс".
До кінця 2010 року заплановано також відкрити рух на перегоні між зупинковою платформою (з.п.) "Борщагівська" та з"єднати два масиви – Вигурівщина-Троєщина та Борщагівка. Наступні об"єкти, які будуть реконструйовані, – це з.п. "Вишгородська" та з.п. "Рубежівська".
На черзі також будівництво 10-12 платформ, якими буде завершене Північне півкільце, що проходить на відстані 4-8 км від центру міста та має довжину 29,7 км і налічує 14 зупинкових пунктів. Середня довжина перегону складе 2,1 км.
За даними "Київпастрансу", пасажиропотік у напрямку "Троєщина" – "Київ-Петрівка" наразі становить понад 134 тис. пасажирів на місяць та має тенденцію до щомісячного зростання на 10%.
Очікується, що після введення в експлуатацію у 2010 році тимчасової трамвайної лінії від проспекту Ватутіна до додаткової залізничної платформи "Троєщина-2" пасажиропотік помітно збільшиться.
Будівництво названої трамвайної лінії планується розпочати у поточному році. Завдяки реалізації даного проекту мешканці майже всіх мікрорайонів житлового масиву "Вигурівщина-Троєщина" зможуть без перешкод добиратися до залізничної платформи "Троєщина-2", підкреслили в "Київпастрасі".
Окрім того, до 2012 року планується завершити будівництво Південного кільця міської електрички і тим самим поліпшити інфраструктуру пасажирських перевезень з Лівого берега на Правий та зняти навантаження з доріг та мостів, які з"єднують береги столиці.
Як повідомлялося, у 2009 році в експлуатацію була введена перша черга міської електрички. В рамках запуску електрички було реконструйовано зупинкову платформу "Троєщина" ("Городня") і залізничну станцію "Київ-Петрівка" та відкрито рух електрички між названими пунктами.
Відзначимо, що у київській
мерії на цьому тижні можливі чергові звільнення. Своїх крісел можуть позбутися
начальники підприємств Київпастранс
і Київського метрополітену.
Коментарі