Передбачається, що вона дозволить скоротити кількість рекламних носіїв, зокрема, в центральній частині міста на 70%.
Робоча група КМДА має подати нову концепцію на затвердження меру до 15 грудня цього року, а в середині листопада цей документ планується винести на обговорення громадськості.
Рішення про розробку нового принципу розміщення рекламних об"єктів ухвалене у зв"язку з тим, що за останній час значно зросла кількість рекламних носіїв у столиці, що заважає мешканцям столиці.
Так, за останній рік на сall-центр в КМДА зателефонувало понад 15 тисяч незадоволених розміщеною рекламою киян.
На засіданні робочої групи мер міста Леонід Черновецький зазначив, що реклами стало "занадто багато і вона просто не контролюється", тому є нагальна необхідність її впорядкувати.
За інформацією начальника Головного управління з питань реклами КМДА Юрія Фрейдинова, у столиці пропонується створити чотири зони, для кожної з них пропишуть певні норми дизайну і габаритів.
"Для кожної зони буде певний вид реклами. Для першої зони, історичної, - це не більше 4,5 кв. м., друга зона - до 12 кв. м., третій - 18 кв. м. і четверта - це магістралі, траси міста, на яких буде дозволена великогабаритна реклама ", сказав Фрейдинов.
Тобто, рекламні білборди з площею 18 кв. м. буде дозволено встановлювати, наприклад, у спальних районах, а в центрі міста залишиться реклама площею не більше 4,5 кв. м.
За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, вже зараз ведуться переговори з представниками рекламного бізнесу про скорочення кількості рекламних носіїв.
"Найголовніше, що ми прийняли рішення скоротити кількість реклами на 50% завдяки тому, що більшу частину дозволів видано п"ять років тому, терміни їх дії закінчуються наступного року, і ми вже зараз обговорюємо з усіма операторами те, що їм доведеться скорочувати кількість реклами ", повідомив Басс.
Як зазначалося на засіданні, планується, що в центральній частині столиці залишиться тільки 30% реклами.
Концепція також передбачатиме проведення роботи серед боржників з розміщення реклами: ті, хто буде мати двомісячний борг перед містом, повинен буде демонтувати свої рекламні носії.
Згідно з озвученими на засіданні даними, сьогодні в столиці налічується 13 тисяч рекламних конструкцій.
"Нам вдалося збільшити за перший рік надходження від реклами від 40 до 100 мільйонів гривень. А за останні два роки нам вдалося заробити для міського бюджету майже 300 мільйонів гривень. Тобто, ми збільшили платежі з реклами в 2,5 рази ", повідомив Басс.
Експерти розраховують, що в майбутньому в столиці 60% всіх рекламних носіїв будуть малих розмірів.
Як повідомлялося раніше, у вересні цього року, в Києві демонтували понад 300 об"єктів недобросовісної реклами, повідомляє УНІАН.
Коментарі