Німецький бренд спідньої білизни Blush запустив рекламну кампанію, в якій обігрується скандал з прослуховуванням телефонів в News of The World. Про це повідомляється на сайті Lingerie Talk.
На серії рекламних плакатів, адресованих "всім любителям маленьких брудних секретів", в отворі замкової щілини позують моделі у спідній білизні. Кожен плакат супроводжується слоганом, що відсилає до нещодавнього скандалу з британським таблоїдом News of The World. Творці рекламної кампанії, агентство Glow, використали в рекламі імена головних героїв скандалу: медіамагната Руперта Мердока, його сина Джеймса Мердока і колишнього головного редактора News of the World Ребеки Брукс.
Один плакат пропонує Руперту Мердоку підглядати замість того, щоб підслуховувати (Rupert: why listen if you can watch?), а інший запевняє, що такі одкровення змусять навіть медіамагната почервоніти (Hacking that'll even make Rupert blush). Ще один плакат адресований Джеймсу Мердоку, голові News Corporation: "Привіт, Джеймс, поглянь на наші маленькі таємниці!" (Hello James, look at our little secrets!).
На іншому плакаті зображена модель, схожа на Ребеку Брукс. Слоган поруч говорить: "А от гаряча сенсація для тебе, Ребека!" (Here's a spicy scoop for you, Rebekah!).
Плакати виконані в стилістиці жовтої преси, а назва серії World of Blush в лівому верхньому кутку імітує логотип таблоїду News of the World.
Ані родина Мердоків, ані Ребека Брукс поки ніяк не відреагували на рекламу з їхніми іменами.
Скандал навколо таблоїду News of the World вже не перший раз надихає рекламників. Минулого тижня бюджетна авіакомпанія Ryanair також обіграла в рекламі історію з прослуховуванням в News of the World, запропонувавши Ребеці Брукс полетіти з Лондону за найдешевшим тарифом.
Газета News of the World була закрита Рупертом Мердоком на початку липня 2011 року. Приводом послужив скандал, що розгорівся через прослуховування співробітниками видання телефонів британців. Щодо видання було порушено публічне розслідування, під час якого вже було арештовано десять осіб.
Коментарі