Потенційно таке проведення часу співробітників обходиться британським компаніям у 14 млрд фунтів стерлінгів ($22,16 млрд на рік. Для порівняння, ВВП Великобританії в 2009 році становив близько двох трлн фунтів.
Більше половини британських трудящих (55%) зізналися, що в робочий час користуються соціальними мережами.
При цьому на додавання фотографій і відеороликів, творення постингів, читання френдстрічки, оновлення профілів вони витрачають стільки часу, що це негативно відбивається на продуктивності їх роботи.
Експерти також відзначають, що багато респондентів відмовилися визнати, що соціальні мережі шкодять ефективності їх праці.
14% опитаних погодилися з тим, що такі ресурси погано впливають на їх роботу, а 10% заявили, що під впливом соціальних мереж стали трудитися більш продуктивно.
Більше двох третин учасників опитування (68%) вважають, що в робочий час повинні мати вільний доступ до соціальних мереж, і лише третина згодна з тим, що користування сайтами на кшталт Facebook, Twitter, Flickr і YouTube на робочому місці має бути заборонене.
Нагадаємо, про випадок коли завдяки Facebook вдалося врятувати хлопця, який хотів покінчити життя самогубством.
Коментарі