— Мужчина, та посуньтеся трохи. Із вас, як із відра, піт капає. І все на мене. Ше й перегаром несе. Фу, мене зара стошнить, — львів'янка Людмила Хруш, 36 років, відпихає в бік чоловіка років 40 у чорній майці. У четвер, 21 червня, їде маршруткою №4-А із Сихова. Автобус виробництва львівського заводу, просторий, та вщент наповнений людьми. Усередині жарко.
Чоловік пробує розвернутися в інший бік. При цьому зачіпає кількох дівчат.
— Бе, ви мене торкнулися, — кривиться одна з них, у сірому платті. — Мені вже й так погано, в очах темніє від тої задухи.
Люди просять водія включити кондиціонери.
— Вони ж у вас є, я знаю. Читала, що ЛАЗи — то як іномарки, — кричить старша жінка.
— Ну то читайте далі, а кондиціонер я не включу, — відказує водій. — Він поломаний. Не робить, всьо. Стільки років їздили і не жалілися, а тепер Європи їм захотілося.
На заводі повідомили, що всі їхні автобуси зі справними кондиціонерами. Останню перевірку проходили перед Євро-2012. При ввімкненому кондиціонері витрата палива збільшується на 10%.
— Нічого ми не економимо. Кондиціонери зараз проходять профілактику, — кажуть телефоном в АТП №1, яке випускає в рейси 11 автобусів ЛАЗу.
Коментарі