Партії регіонів треба активніше мобілізовувати свій електорат і розповідати людям про свої досягнення.
Про це на прес-конференції сказав соціолог Євген Копатько.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рейтинги партій треба розглядати в динаміці, бо ситуація буде змінюватись - соціолог
Він наголосив, що поки Партія регіонів є фаворитом передвиборних перегонів, але вона має більше мобілізовувати свій електорат
"Для Партії регіонів основна задача — це мобілізація свого електорату, особливо який проживає у південно-східному регіоні. Ризик є достатньо суттєвий. Він у тому, що все, що зроблено Партією регіонів треба конвертувати в електоральний успіх. За ними є деякі активи якихось дій, подій, які можуть призвести до посилення їхніх позицій", - пояснив експерт.
"Має бути більш активна інформаційна кампанія відносно можливостей і досягнень Партії регіонів", - додав Копатько.
Водночас, що стосується КПУ, то вони останнім часом досить швидко набирають все більше відсотків підтримки виборців. Це пов'язано, перш за все, з хорошою передвиборною кампанією комуністів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На активістів "Відсічі" в Києві напав депутат - представник "Молодих регіонів"
"Їхнє зростання намітилося не зараз. Причина в тому, що на лівому фланзі майже немає більше жодного політичного проекту. Немає Вітренко, Мороза та інших, - пояснив експерт. - Але є й достатньо грамотна виборча кампанія, яку проводять комуністи".
"Маємо віддати належне — комуністи ведуть достатньо грамотну кампанію. Крім того, вони ведуть кампанію достатньо позитивну. Там є певна ностальгія, певні декларативні запити на соціальний захист населення. І це приваблює виборців. Якою буде кульмінація — покаже час", - наголосив він.
Копатько підкреслив: "Все залежить від активності політичних сил на останньому етапі передвиборної кампанії".
Коментарі
6