четвер, 23 серпня 2012 00:30

"Регіони" подолали якусь руїну. Реклама помідорів цікавіша"

— Вмените иск украинскому художнику, укравшему плод вашего творчества. Если выиграете, то с бабушкой поделитесь, — радять друзі власникам фото зі скандального білборда про бабусю і кота. Його встановили у Дніпродзержинську з написом "Взнала, що внук голосував за "регіони" — переписала хату на кота".

Це колаж із двох фотографій. "Бабуся" Анна Третьякова живе в російській Архангельській області на кордоні з Карелією. Кіт К'ютіп належить американському фотографу Майклу Петіґрю. Про колажі в українській рекламі розповідає сумський дизайнер Дмитро Растворцев, 35 років.

Як вам ідея "Бабусі й кота"?

— Знайшли фотографію бабці в платочку, — каже Растворцев. — Усміхається, наче типова українська бабуся. А виявляється, вона ніколи в Україні не була. Коти на колажах — безпрограшна тема. Чоловікам приємно дивитися на жінок, а жінкам — на дітей і котів. Колаж "Бабуся й кіт" зроблений із двох фото, але виглядає цілісно.

Часто автори колажів використовують чужі фото?

— В інтернеті є фотобази. Автори розміщують там світлини на продаж. У нас часто їх крадуть. Не тільки для розваги. Для реклами, білбордів використовують. У Сумах нещодавно бачив рекламу фотоцентру "Швидке фото". Для неї взяли світлину голлівудського актора Арнольда Шварценеґґера. Фото відомої людини привертає увагу. Це поширено в Україні, хоча й незаконно. Навряд чи Шварценеґґер дізнається, що рекламує фотоцентр у Сумах. Наприклад, для реклами магазину білизни шукають в інтернеті зображення "красівої дєвушкі". Додають до нього напис "Продаж купальників. Знижка 30%". А дівчина може виявитися всесвітньо відомою моделлю Наталією Водяновою чи Наомі Кемпбелл. Великі компанії такого собі не дозволяють. Бувало, навіть банкрутували через судову тяганину. Але це на Заході. У них порушення авторського права — довга пісня.

Як оцінюєте якість української вуличної реклами?

— Вона не професійна. Кольори, шрифти, композиція кульгають. Політична — взагалі жах. "Регіони" подолали якусь руїну. Реклама помідорів навіть цікавіша. Важливо, щоби вона була приваблива для різних верств населення. За рекламу комуністів хіба що бабусі проголосують. Більш-менш непогані довготривалі реклами. Наприклад, у Тимошенко була така кампанія. На білборді одне-єдине речення без підпису: "Вона працює". Далі тема розвивається. Це чіпляє.

12,99

долара коштує фотографія з котом формату А4 американця Майкла Петтіґрю на сайті "Біґсток". Меншого розміру можна купити від $2,99. Знімок використали для білборда в Дніпродзержинську.

 

Зараз ви читаєте новину «"Регіони" подолали якусь руїну. Реклама помідорів цікавіша"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути