На засіданні Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами оголосили результати установчих досліджень інтернет-аудиторії України, проведені в березні 2016 р.
Дослідження провели на замовлення Інау компанією Factum Group Ukraine на всій території України, без урахування Криму. У порівнянні з результатами попередніх настановних досліджень, які проводилися у вересні 2015 р., проникнення регулярних інтернет-користувачів старше 15 років в Україні зросло на 4% — до 62%.
У порівнянні з рейтингом січня, у першій п'ятірці сайтів змін не відбулося: Google, Вконтакті посідають перші дві сходинки відірвавшись від конкурентів. Також варто відзначити, що з рейтингу випав LiveJournal.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Інтернет-банкінг в Україні став популярнішим за Facebook
Порівняно з січнем українці стали менше цікавитися погодою: Sinoptik опустився з 10 на 13 місце, тоді як Gismeteo — з 14 на 18.
Нагадаємо, Opinion Software Media - це проект медіадосліджень інтернет- аудиторії України, заснований на user-centric підході. Проект запущений Інтернет Асоціацією України на початку 2010 р. Основна мета дослідження - аналіз відвідуваності веб -ресурсів та соціально- демографічний профіль їх відвідувачів. Виконавець проекту - компанія InMind Factum Group Ukraine.
Коментарі