В Одесі провели випробування новітніх тактичних дронів-невидимок Sparrow-LE.
Вони здатні розвивати швидкість до 120 км/год. Їхня вага - 3 кг. Це дозволяє військовим носити їх з собою в рюкзаку.
"Висота польоту "Горобчиків" - до 5 тис. м. Робоча висота - близько 1 тис. м. Дальність зв'язку на сьогодні - близько 50 км. Він оснащений оптичним сенсором і камерою з 20-кратним зумом. Також має тепловізійний сенсор, що допомагає безпілотнику працювати вночі", – цитує директора компанії, яка збирає дрони в Одесі, Володимира Болту "Перший міський".
Людина потрібна лише під час зльоту і посадки пристрою. Він майже не боїться поганої погоди. Може працювати при температурі до -30°С і при швидкості вітру до 12 м/с. За тривалістю і висотою польоту Sparrow-LE побив одразу 3 українських рекорди.
Ці тактичні дрони збирають за спеціальними шаблонами. За день майстер може викроїти близько 3 майбутніх безпілотників. Далі він робить "сендвіч" – стискає кевлар, склотканину, спеціальний пінопласт і епоксидну смолу, щоб дрон прийняв потрібну форму. Тоді його фарбують. Наостанок - встановлюють "шпигунські пристрої". Повне виробництво одного безпілотника займає тиждень.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Два вильоти дрона — один звільнений агроном – українські фермери озброюються безпілотниками
"Зашифрований канал зв'язку потрібен для того, щоб ворожі сили не змогли заглушити сигнал", – зазначив складальник Артем Болдурат.
"Парашут на ньому використовується, щоб полегшити посадку. Літак не сідає "по-літаковому", щоб найнедосвідченіший пілот міг здійснити посадку і не пошкодити борт", – пояснив інженер-складальник Костянтин Петровський.
Державіаслужба пропонує ввести реєстрацію всіх безпілотних повітряних суден масою понад 250 г. Про це йдеться у концепції регулювання напряму безпілотних повітряних суден, оприлюдненій на сторінці відомства в Facebook. При цьому зазначається: реєстрація для до 250 г не проводитиметься, а для безпілотників 3-го класу (понад 150 кг) "будуть встановлені вимоги, як і для пілотованих повітряних суден".
Коментарі